آیا احسان علیخانی اجرای تلنت شوی شبکه ۳ را رد می کند؟

سایت بدون -احسان علیخانی که در سال‌های گذشته با اجرای برنامه‌های تراژیک، شهرت زیادی به هم زده است، این‌بار پیشنهاد متفاوتی از مدیران شبکه سه سیما دارد. خبر را مدیر شبکه سه سیما در برنامه حالا خورشید داده است و ظاهرا زمستان امسال یک مسابقه استعدادیابی با اجرای احسان علیخانی در کنداکتور برنامه شبکه سه قرار می‌گیرد. اگرچه علی فروغی به‌طور قطعی از این اتفاق صحبت کرده است، اما پیگیری‌های «شهروند» نشان می‌دهد که احسان علیخانی هنوز با اجرای این برنامه موافقت نکرده است. او مجری و تهیه‌کننده بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی ازجمله ماه عسل، سه ستاره، محرمانه، عطر بارون بوده است و حالا هم انگار در برابر این پیشنهاد مدیران شبکه، پیشنهاد دیگری دارد.
هنوز معلوم نیست که برنامه پیشنهادی او چیست؛ مسابقه است یا مثلا تاک شو اما چیزی که تا همین حالا مشخص شده، این است که احسان علیخانی تمایل زیادی برای اجرای مسابقه استعدادیابی ندارد و بررسی و تصمیم درباره آن را هم به بهانه تولد خود به زمان دیگری موکول کرده است و در نهایت، شاید تنها حاضر شود به‌عنوان تهیه‌کننده این مسابقه با شبکه سه صداوسیما همکاری کند.
مسابقه استعدادیابی در حوزه ورزش و هنر که مدیر شبکه سه از آن حرف زده است، یک ایده گران و نه‌چندان راحت است، چون صداوسیما جز راضی کردن مجری، باید به دنبال پیداکردن و ترغیب هیأت داوری باشد. به ‌هرحال مسابقات استعدادیابی که «امریکن گات تلنت» معروف‌ترین آن است، استانداردهای ویژه‌ای دارد و بعید به نظر می‌رسد کمتر از نیمی از ایده‌های آن در صداوسیمای ایران هم قابل اجرا باشد، حتی اگر اجرا‌کننده آن، مجری محبوب مدیران تلویزیون باشد. از آن گذشته، ‌سال ٩۴ مسابقه استعدادیابی موسیقی با عنوان شب کوک از شبکه نسیم اجرا ‌شد اما ادامه‌نیافتن آن، حکایت از مخالف‌هایی دارد که احتمالا کنارآمدن با آنها آسان نیست.

نورا بیگ|روزنامه شهروند

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *