آیا عثمان دمبله در بارسلونا می‌ماند؟/خط قرمزهای یک قــرارداد


سایت بدون – عثمان دمبله دوباره لبخند می‌زند. بعد از یک ماه پرتنش و مقابله با بارسلونا و در نتیجه کناره نشینی، او به تیم برگشت و در بازی یکشنبه‌شب برابر اتلتیک بیلبائو هم گل زد و هم گل ساخت. درخشش او دوباره بحث تمدید قراردادش بعد از تابستان را راه انداخت اما موانع زیادی در مورد قرارداد جدید وجود دارد.

بازی‌های دمبله
ژاوی از آبان که به نیمکت بارسلونا آمده یکی از بزرگترین حامیان بازیکن فرانسوی بوده و خوشحال است که می‌تواند یک بار دیگر روی کمک‌های او حساب کند. مقامات تصمیم‌گیرنده باشگاه امید دارند ژاوی بتواند بنا را بر بازی‌های اخیر دمبله بگذارد و او هم تا آخر فصل نقشی تعیین‌کننده در تیم داشته باشد.

حوصله
هیچ کدام از دو طرف برای قرارداد جدید عجله ندارند چون باشگاه می‌خواهد سطح بازی او را ارزیابی کند و اینکه آیا می‌تواند تا آخر فصل بدون مصدومیت بازی کند. بعد از شکست خوردن مذاکرات در فصل نقل و انتقالات ژانویه، زمان جدیدی برای ملاقات میان باشگاه و نمایندگان این بازیکن تعیین نشده است. قطعاً این مسأله تا آخر فصل حل می‌شود. بنابراین باید حوصله کرد.

اختلاف نظر درباره طول و مبلغ قرارداد
یکی از مسائل جدی که باید مورد حل و فصل قرار بگیرد، شرایط مالی است و خوان لاپورتا بعد از بازی یکشنبه به آن اشاره کرد: «امیدواریم موقعیتش را دوباره بررسی کند.» آخرین پیشنهاد باشگاه با انتظارات بازیکن ۲۴ ساله برابر نبود ضمن اینکه او به‌دنبال یک قرارداد بلندمدت است در حالی که باشگاه به صراحت گفته توان مالی قرارداد بلندمدت با دستمزد بالا را ندارد. دو طرف برای حل این مسأله به توافق نیاز دارند.

نقش ژاوی
در حالی که حل مسأله میان باشگاه و دمبله چندان آسان نیست اما نقش میانجیگری مربی میان دو طرف می‌تواند حیاتی باشد. او ظرفیت خود برای دیپلماسی را نشان داده و می‌تواند بال فرانسوی را برای ماندن متقاعد کند با پیشنهاد اینکه نقش اصلی در تیم به او داده می‌شود. از طرف دیگر باید باشگاه را راضی کند دمبله ارزش قرارداد بلندمدت را دارد.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *