اعتراف مخوف‌ترین قاتل زنجیره‌ای آمریکا با ٩٠ قتل

http://breal.tv/wp-content/uploads/2018/11/samuel-little.jpg

سایت بدون -ساموئل لیتل، زندانی آمریکایی که به علت قتل زنان در زندان است، به تازگی اعتراف کرده او در حقیقت نه فقط سه زنی را که به علت قتل آنها سه بار حبس ابد گرفته، کشته، بلکه در مجموع حدود ۹۰ نفر را به قتل رسانده است.
پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی معتقد است احتمالا ساموئل لیتل در زمره مخوف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای تاریخ جرم و جنایت در آمریکا قرار خواهد گرفت.
پس از آن‌که ساموئل لیتل در اعترافات جدید خود به این تعداد از قتل‌ها در حد فاصل سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ اشاره کرد، کارآگاهان پلیس فدرال آمریکا به ربط دادن اعترافات او به قتل‌هایی که پرونده آنها ناتمام مانده بود، پرداختند و آن‌طور که گزارش شده تاکنون توانسته‌اند ۳۴ پرونده را که قاتل آنها هرگز پیدا نشده بود، به ساموئل لیتل ربط دهند.
ساموئل لیتل از‌ سال ۲۰۱۴ و پس از آن‌که به علت قتل سه زن به حبس ابد محکوم شد، در زندان به سر می‌برد. او نخست ‌سال۲۰۱۲ در کنتاکی و درحالی‌که در یکی از اقامتگاه‌های موقت شبانه بی‌خانمان‌ها بود، بازداشت شد و به علت آن‌که در کالیفرنیا به اتهام جرایم مرتبط با موادمخدر تحت تعقیب بود، به این ایالت در غرب آمریکا منتقل شد.
پس از آنکه در لس‌آنجلس نمونه دی‌ان‌ای ساموئل لیتل با پرونده قتل سه زن در بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ که هرگز قاتل آنها شناخته نشده بود، هم‌خوان شد ماجرای زندانی‌بودن او وارد فاز کاملا جدیدی شد. هر سه زن مقتول آن پرونده پیش از قتل مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند و جسدشان در خرابه‌ای رها شده بود.
اکنون نتایج تحقیقات درباره جزییات اعتراف‌های او موجب شده واحدهای جنایی پلیس در سراسر آمریکا به دنبال سرنخ‌هایی جدید برای حل ده‌ها قتل‌ بدون پاسخ در ۴٠‌سال گذشته بروند.

 

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *