اولین اسپیکر هوشمند در حمام طراحی شد

https://ksr-ugc.imgix.net/assets/023/020/518/fa93de00175e4d3fe4935347ee0e3211_original.gif?ixlib=rb-1.1.0&w=680&fit=max&v=1540445572&auto=format&gif-q=50&q=92&s=81ff8fedaceae65d390dbf48062590ac
سایت بدون -اولین اسپیکر هوشمند در حمام طراحی شد. این سیستم ضد آب از طریق دستیار صوتی الکسا مدیریت شده و موسیقی دلخواه کاربر را با صدایی بی‌عیب و نقص زیر دوش پخش می‌کند. به‌گزارش «ایران آنلاین»، اسپیکر هوشمند Aqua Dew از طریق یک بست به دوش حمام متصل شده و به درخواست‌های کاربر در زیر دوش پاسخ مثبت می‌دهد. این سیستم هوشمند از طریق وای فای یا بلوتوث به دیگر دستگاه‌های هوشمند در خانه متصل شده و کاربر می‌تواند با صدای خود درخواست‌های خود را مدیریت کند. تنها کافی است کاربر زیر دوش قرار گرفته و از این اسپیکر هوشمند درخواست یک قهوه داغ کند. چنین درخواستی از طریق وای فای یا بلوتوث به قهوه ساز هوشمند درخانه انتقال پیدا کرده و سیستم قهوه ساز به طور اتوماتیک قهوه‌ای گرم را برای کاربر آماده می‌کند.
کاربر می‌تواند از طریق این سیستم یک تاکسی از کمپانی اوبر گرفته یا رویدادهای روز را یادآوری کند. با این سیستم هوشمند لذت یک دوش گرفتن مدرن را می‌توان تجربه کرد و همزمان اخبار روز یا موسیقی دلخواه را گوش کرد. اسپیکر هوشمند Aqua Dew با چهار رنگ مختلف دارای چراغ‌های LED، یک پورت شارژر microUSB با پوشش ضد ضربه است. این سیستم دارای باتری است که با هر بار شارژ شدن می‌تواند ۷-۸ ساعت فعال باشد و برای حفظ عمر باتری، پس از ۲۰ دقیقه عدم فعالیت به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. در حال حاضر شما می‌توانید با اسپیکر هوشمند الکسا در حمام، استخر یا هر جای دیگری با خانه هوشمند خود ارتباط برقرار کرده و سیستم‌های هوشمند آن را از راه دور مدیریت کنید. این سیستم هوشمند در حال حاضر در سایت کیک استارتر سرمایه‌ای بالغ بر ۲٫۷۹۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده و در مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *