اولین واکنش گواردیولا به تلاش نافرجام برای جذب مسی

اولین واکنش گواردیولا به تلاش نافرجام برای جذب مسی

سایت بدون- سرمربی منچسترسیتی به ناکامی تیمش در جذب لیونل مسی واکنش نشان داد.

منچسترسیتی در تابستان خیلی به جذب لیونل مسی نزدیک بود ولی این بازیکن در نهایت در تیمش خود یعنی بارسلونا ماندنی شد تا یکی از جذاب ترین انتقال های فوتبال جهان صورت نگیرد.

پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی در مورد تلاش های ناموفق این باشگاه برای به خدمت گرفتن لیونل مسی در تابستان سال جاری پس از اجبار ستاره بارسلونا برای ماندن در اسپانیا گفت:‌ مسی قبلاً احساسات خود را به خوبی توضیح داده بود. فکر نمی کنم مجبور باشم چیزی را توضیح دهم. لئو کاملاً خوب توضیح داد و فکر می کنم چیزی برای اضافه کردن ندارم. ما چیز دیگری برای اضافه کردن نداریم. او یک بازیکن فوتبال برای بارسلونا است ، باشگاهی که من آن را دوست دارم. من نمی توانم در مورد اهداف دیگران صحبت کنم.

مسی و گواردیولا  در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ در بارسلونا کنار هم بودند و از  موفقیت های چشمگیری برخوردار شدند و در بین بسیاری از افتخارات دیگر ، دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کردند.
آینده مسی به یک بند قرارداد مورد بحث بستگی داشت که به او امکان می دهد در پایان هر فصل به طور رایگان از بارسلونا جدا شود.

مسی و مشاوران وی اصرار داشتند که این بند به دلیل طولانی بودن فصل  ناشی از بحران Covid-۱۹ هنوز هم قابل  اجرا است اما روسای بارسلونا اصرار داشتند که بند در ژوئن منقضی شده است  و مسی در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. نبرد حقوقی با باشگاهی که او از سن ۱۳ سالگی در آنجا بوده است.

منچسترسیتی باید  در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر در حالی به دیدار ولورهمپتون برود که دیدار این تیم با استون ویلا در هفته نخست به دلیل زمان کم استراحت تیم سیتی به زمان دیگری موکول شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جای پا را محکم کردن»

سایت بدون – آدم ها برای این که درست و مطمئن حرکت کنند باید پای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *