اپیلیکشنی برای کم کردن وزن

https://bestmobileappawards.com/pub/appsubmissions/20150610122415_iPhone6MyDayBlueBackground.png

میترا جلیلی/خبرنگار
امروزه تناسب اندام در جامعه حرف نخست را می‌زند و به همین دلیل افراد زیادی را پیرامون خود می‌بینیم که تلاش دارند با روش‌های مختلف وزن اضافی خود را کم کنند و در مقابل، عده‌ای نیز همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا کمی چاق‌تر شده و به وزن ایده‌آل برسند. هدفتان هرچه که باشد اپلیکیشن Lose It می‌تواند به شما کمک کند.
برای استفاده بهینه از این اپلیکیشن ابتدا باید اطلاعاتی همچون وزن، قد، جنسیت و تاریخ تولد خود را در اختیار آن قرار دهید تا این اپ بتواند شاخص توده‌ای بدن شما(BMI) را اندازه‌گیری کرده و براساس آن، میزان کالری روزانه مورد نیازتان را مشخص کند.
حال یک وزن مشخص را به‌عنوان وزن ایده آل خود انتخاب کنید تا اپلیکیشن با اندازه‌گیری میزان کالری دریافتی و سوزانده شده، شما را به هدفتان نزدیک‌تر کند. گفتنی است که شعار این برنامه Use it, lose it است یعنی بخور و وزنت را کم کن. پس باید پس از انتخاب هدفتان، میزان کالری دریافتی را با کمک ورزش‌هایی که در این اپ نیز وجود دارد، پیاده روی، دوچرخه سواری و.. بسوزانید تا درنهایت هیچ کالری اضافی در بدنتان باقی نماند.
رقابت، می‌تواند عزم شما را برای کاهش وزن جزم‌تر کند پس اگر دوستانتان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند نام آنها را حتماً در لیست دوستان تان در این اپ قرار دهید تا با دیدن میزان پیشرفت آنها تشویق شوید. 
یکی از قابلیت‌های این اپ این است که با گجت‌های پوشیدنی هماهنگ می‌شود و می‌توانید از طریق ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و… نیز میزان کالری‌ها را اندازه‌گیری کنید. 
شمردن تعداد گام‌ها، قابلیت تنظیم کردن بازی کاهش وزن و چالش برای آن هم بخشی دیگر از توانمندی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود.
کاربران گوشی‌های اندرویدی و IOS می‌توانند این اپ را به صورت رایگان از گوگل پلی یا اپ استور بارگذاری کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *