اگر اهل کنسرت رفتن هستید این مطلب را بخوانید/ برنامه اجراها

https://nava.ir/wp-content/uploads/2018/11/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%88-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%87.jpg

سایت بدون – با به پایان رسیدن ایام سوگواری محرم وصفر، باردیگر بازار کنسرت‌های موسیقی با اجراهایی دربخش‌های مختلف موسیقی ایران و حضورهنرمندان مطرح کشور داغ می‌شود. این دوماه تعطیلی، غالبا، فرصتی است برای هنرمندان و گروه‌های موسیقی کشور تا با انرژی مضاعفی به روی صحنه بروند. اما چه اجراهایی در این ۱۰ روز باقی مانده تا پایان آبان قرار است در پایتخت به روی صحنه برود؟ گروه موسیقی «شورو لیوره» از کشور برزیل امروز ۲۱ آبان ماه کنسرت موسیقی خود را با حضور سفیر برزیل در فرهنگسرای نیاوران تهران اجرا خواهد کرد. در این برنامه اعضای گروه «شورو لیوره» به اجرای موسیقی «شورو» که سبکی درموسیقی برزیل است وسابقه‎ای بیش از ۱۵۰ سال دارد خواهند پرداخت.
ارکستر سمفونیک خصوصی «رسانه هنر» نیز به رهبری امیرپدرام طاهریان و با حضور مریم مدنی به‌عنوان کنسرت مایستر امروز دوشنبه ۲۱ آبان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. ارکسترسمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی چهارشنبه ۲۳ آبان با اجرای دوباره «نی نوا» حسین علیزاده روی صحنه می‌رود. کنسرت ارکستر«سازبند» به رهبری حمیدآقایی هم ۲۳ آبان در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد. رپرتوارارکسترال این برنامه ازآثارجدید آقایی است که برآمده از نواهای کهن موسیقی ایرانی با بهره‌گیری از ساختارهای جهانی موسیقی است. کنسرت ارکستر«عصرجدید» سه‌شنبه ۲۳ آبان به رهبری محمد حسن حاجی امیری در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.
کنسرت گروه همایون به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی سروش مظفری ۲۵ آبان درسالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. گروه موسیقی «شاهودالاهو» به سرپرستی فرخ یادگاری ۲۶ آبان کنسرتی را به یاد زلزله زدگان کرمانشاهی در تالار رودکی تهران برگزار می‌کند. سرپرست گروه، فرخ یادگاری و خوانند سیروس احمدی است. کنسرت گروه موسیقی هفت اقلیم (ویژه بانوان) دوشنبه ۲۸ آبان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرای برنامه دارد. خواننده این گروه گلشید لیتکوهی است. ارکستر«سرزمین خورشید» به رهبری عباس عامری و خوانندگی سیامک صانعی دوشنبه ۲۸ آبان ماه در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.
کنسرت ارکسترملی مانجین به رهبری ارسلان کامکار نخستین اجرای خود را سه‌شنبه ۲۹ آبان در تالار وحدت برگزار می‌کند. کنسرت پژوهشی گروه همایون به سرپرستی و نوازندگی سنتور حسین پرنیا چهارشنبه ۳۰ آبان در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. سرپرست این گروه پویا محمدی و خواننده‌اش پوریا عابدینی است کنسرت کرمانجی(موسیقی خراسان) محسن میرزازاده نیز برای دومین بار ۳۰ آبان ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *