بازجویی از پاری سن ژرمن و ستاره سرخ ، اتهام :تبانی

http://mm.servidornoticias.com/photos/w_928/9a0/14715118w.jpg
سایت بدون مسوولان فرانسوی در حال تحقیق درباره ادعایی هستند مبنی بر اینکه یک مقام باشگاه ستاره سرخ بلگراد سعی کرده برای تعیین نتیجه بازی این تیم با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان تبانی کند.
این بازی را در ابتدای ماه جاری در گروه C، در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی و در پارک دپرنس برگزار شد را پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۶ بر یک برد و گفته می‌شود یک مقام باشگاه ستاره سرخ قبل از آن شرط بسته بوده که تیمش با ۵ گل اختلاف این بازی را می‌بازد.
در همین خصوص یوفا به دادستانی مالی ملی فرانسه در خصوص وجود تبانی احتمالی برای تعیین نتیجه این بازی هشدار داده و نشریه اکیپ فرانسه هم گزارش کرده است که مقام مذکور در باشگاه صرب، مظنون به شرط‌بندی ۵ میلیون یورویی برای باختن تیمش با ۵ گل اختلاف بوده است.
دادستانی مالی ملی فرانسه روز جمعه به آسوشیتدپرس گفت که تحقیقاتی در این خصوص آغاز شده است اما از ارائه جزییات بیشتر در خصوص این پرونده خودداری کرد. طبق گزارش نشریه اکیپ، یوفا به دادستانی مالی ملی فرانسه، چند روز قبل از برگزاری بازی در تاریخ سوم اکتبر هشدار داده بوده است.
همچنین گفته می‌شود برخی از بازیکنان تیم ستاره سرخ در آستانه بازی درباره اینکه پای آنها به ماجرا کشیده شده است و باید طوری بازی کنند که نتیجه دلخواه مقام باشگاه رقم بخورد، صحبت‌هایی داشته‌اند و گفته‌اند که آن مقام قصد داشته با ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم ملاقاتی داشته باشد که البته این اتفاق در نهایت رخ نداد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به این اخبار بیانیه‌ای با این مضمون منتشر کرده است: «با نهایت بهت، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مطلع شد گزارشی در سایت اکیپ منتشر شده که به تبانی احتمالی در خصوص بازی ما و ستاره سرخ بلگراد اشاره دارد. پاری‌سن‌ژرمن قویا داشتن هرگونه فعالیت مستقیم یا غیرمستقیم در این ماجرا را تکذیب و اعلام می‌کند که در حال حاضر از سوی دادستانی مالی ملی مورد بازجویی قرار نگرفته است.»
ستاره سرخ هم با بیانیه‌ای مشابه این خبر را تکذیب کرده و نسبت به آن ابراز انزجار و خشم کرده است.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *