بازگشت به زمین فوتبال با فیفا ۲۰۱۹

https://cdn.zoomg.ir/2018/6/b96dae8f-aa5b-4c98-89b6-67f62cb5f749.jpg
سایت بدون -دوستداران فوتبال چه از نوع واقعی و چه از نوع بازی آن این هفته خبر خوبی دریافت کردند و آن اینکه بعد از یکسال انتظار نسخه جدید فیفا با عنوان فیفا موبایل ۲۰۱۹ معرفی شد. این نسخه بازی برخلاف همیشه که برای کنسول های بازی معرفی می‌شد ویژه دستگاه‌های گوشی هوشمند طراحی شده است. اما آن‌طور که تحلیلگران بازی می‌گویند این بازی همچنان توانسته با وجود جدایی از نسخه کنسولی وفاداری‌اش را به ساختارش حفظ کند.
در واقع طراحان بازی فیفا ۲۰۱۹ با در نظر گرفتن دو نسخه Vs Attack و Head to Head در بازی هم دل دوستداران نسخه‌ها کنسولی را به دست آورده‌اند هم دل کسانی که دوست دارند در هر لحظه و هر جا این بازی را امتحان کنند. به طور کلی فیفا موبایل ۲۰۱۹ سه حالت قبلی در بازی یعنی VS Attack، Events و Campaigns حفظ شده و تنها یک حالت دیگر به‌نام Head to Head به آن اضافه شده است. این یعنی قوانین سه حالت قبلی بدون تغییر امکان تجربه یک فوتبال هیجان انگیز را برای کاربرانش فراهم می‌کند. اما قرار است در حالت جدید Head to Head چه اتفاقی رخ دهد. در این حالت، دو بازیکن یک مسابقه فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای را با هم انجام می‌دهند. در نسخه‌های پیشین بازی فیفا چنین امکانی نبوده و کاربران تنها در حالت VS Attack می‌توانستند با سایر بازیکنان مسابقه دهند. در واقع در VS Attack بازی دو بازیکن در سناریوهای مختلف قرار داده می‌شد و هر بازیکنی که می‌توانست بیشتر گل بزند، برنده بازی اعلام می‌شد. یکی از ویژگی‌های برتر این نسخه بازی موتور قدرتمندی است که در آن به‌کار گرفته شده است این یعنی
فیفا ۲۰۱۹ واقعی‌ترین نسخه بازی فوتبالی است که کاربران می‌توانند روی گوشی خود بازی کنند. با تمام این‌ها اما بازی خالی از اشکال هم نیست. نسخه جدید فیفا موبایل از کمبود گزارشگر رنج می‌برد و آن‌طور که برخی کاربران گزارش داده‌اند پرداخت درون برنامه‌ای آن نیز کاربران را با چالش مواجه کرده است. با تمام اینها اگر علاقه‌مند به این بازی هستید باید گفت این بازی در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.
ماهرخ چنگیز/خبرنگار

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *