با حضور باران کوثری، فرزاد فرزین ، رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام و…/ پخش «ملکه‌گدایان» از امروز

سایت بدون – با اتکا به حافظه طولانی مدت نام حسین سهیلی‌زاده را با سریال‌ «جنگلبانان کوچک» به خاطر می‌آوریم. آشناترین حضور او در تلویزیون که نیازی به آدرس دادن و ارائه اطلاعات ندارد سریال‌های «ترانه مادری»، «دلنوازان»، «فاصله‌ها» و … است؛ سریال‌هایی که به خاطر پرداختن به موضوعات جوانان و جامعه با اقبال عمومی مخاطبان همراه شد.
حسین سهیلی‌زاده به عنوان کارگردان تلویزیونی در ساخت درام‌های هرشبی تبحر داشت و خوب می‌دانست چگونه می‌توان تماشاگر را درگیر قصه کرد. «آوای باران» که سال ۹۲ پخش شد شاهد مثالی دیگر از همین مدعاست.
پس از تجربه نه چندان موفق «مرز خوشبختی» در تلویزیون، سهیلی‌زاده هم از تلویزیون به شبکه نمایش خانگی کوچ کرد و سریال «مانکن» را ساخت. اولین تجربه سریال‌سازی سهیلی‌زاده در شبکه نمایش خانگی از روزهای پررونق سریال‌سازی‌اش برای تلویزیون فاصله داشت. او بار دیگر در آغاز دوران رقابت دو پلتفرم نام‌آشنا، دومین سریالش را برای پخش اختصاصی در «فیلیمو» آماده نمایش کرده است. از مشخصه‌های کارنامه تلویزیونی حسین سهیلی‌زاده معرفی بازیگران تازه وارد بر عرصه تصویر است که از میان آشناترین این چهره‌ها می‌توان به سحر قریشی در سریال «دلنوازان» اشاره کرد. با این وجود سهیلی‌زاده برای حضورش در شبکه نمایش خانگی این ریسک را نپذیرفت و در «مانکن» سراغ چهره‌های آشنایی چون مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، لیندا کیانی، محمدرضا فروتن و … رفت. «ملکه گدایان» به لحاظ فهرست بازیگران نام آشنا پر و پیمان‌تر از «مانکن» است. باران کوثری پس از «دندون طلا» داود میرباقری دومین حضورش در شبکه خانگی را با «ملکه گدایان» تجربه می‌کند. فرزاد فرزین پس از «مانکن» برای دومین بار با این کارگردان همکاری دارد. رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا و … از دیگر بازیگران این سریال هستند. روزبه بمانی هم آهنگ تیتراژ انتهایی سریال را با نام «علاج» خوانده است. رحمان سیفی‌آزاد و علی طلوعی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارند و حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه آن را نوشته‌اند. «ملکه گدایان» درام اجتماعی است. در اخبار منتشر شده اطلاعات خاصی راجع به داستان وجود ندارد و به جای خلاصه داستان به این عبارات بسنده شده است: «امروز تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره … حتی شما …» اولین قسمت «ملکه گدایان» ۱۷ دی‌ماه از فیلیمو پخش می‌شود. این اولین سریال اختصاصی فیلیمو در دوران رقابت است. نماوا با انتشار محتوای اختصاصی «همرفیق» و «قورباغه» قدم اول را برای ایجاد فضای رقابتی ایجاد کرد. فیلیمو در پاسخ به این رقابت علاوه بر «ملکه گدایان»، «خوب بد جلف» پیمان قاسم‌خانی، «جیران» حسن فتحی، «میدان سرخ» ابراهیم ابراهیمیان و تاک شو بهرام رادان را آماده پخش می‌کند.‌

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *