برانکو-پرسپولیس؛ تمام/ دلیل اصلی برانکو برای جدایی «پول» نبود!

خبری که هواداران پرسپولیس تمایلی به شنیدنش نداشتند سرانجام به حقیقت پیوست و سرمربی محبوب و موفق این تیم تصمیم به جدایی گرفت.

سایت بدون -گویا برانکو عصر امروز در تماس با یکی از دوستان مورداطمینانش در ایران خبر داده که حتی اگر تمام طلبش، بدون کم‌وکاست پرداخت شود هم دیگر حاضر نیست به ایران برگردد. گویا برانکو معتقد بوده که با توجه به وضعیت اقتصادی ایران و مشکلاتی که برای انتقال پول وجود دارد، هر بار برای دریافت مطالباتش با مشکل مواجه خواهد شد. علاوه بر این یک نکته جالب دیگر نیز در نقل‌قول منتسب به برانکو وجود دارد، که آن را دلیل اصلی نیامدن او اعلام می‌کنند. ظاهرا برانکو به دوست صمیمی‌اش اعلام می‌کند که حتی اگر برگردم هم دیگر اجازه نمی‌دهند تیم من قهرمان بشود!

این نقل‌قول عجیب که پس از تایید برانکو می‌تواند جنجال‌های بیشتری را طی روزهای آینده رقم بزند، نشان می‌دهد که برانکو حداقل به آینده حرفه‌ای‌اش در ایران خوشبین نبوده. به اینها مسائل و مشکلات مالی پرشمار باشگاه را هم اضافه کنید تا متوجه بشوید که برانکو در چه شرایطی تصمیم به جدایی گرفته است. تصمیمی که با توجه به ذهنیت او چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسد.

منبع:بانک ورزش

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *