به کمک ظرف هوشمند/ فناورانه غذای خود را گرم کنید

Image result for Steasy

سایت بدون -اولین ظرف غذای هوشمند جهان با بهره‌گیری از بخار آب، غذای کاربران را در هر زمان و مکانی گرم می‌کند. تنها کافی است کاربر زمان گرم کردن غذا را از طریق دستی یا تلفن همراه تعریف کرده و منتظر گرم شدن غذا یا میان وعده خود در کمترین زمان باشد. به‌گزارش ایران آنلاین، گروهی از کارآفرینان و مهندسین جوان سوئیسی اولین ظرف غذای هوشمند در جهان Steasy را طراحی و تولید کردند. این ظرف غذا با بهره‌گیری از فناوری گرم‌کننده از طریق بخار آب، هر نوع غذایی را در درون خود گرم می‌کند. این سیستم هوشمند در ابعاد ۲۲۵ × ۱۷۹× ۷۵ طراحی شده و با وزنی در حدود ۸۷۰گرم به سهولت در درون کیف قرار می‌گیرد. این سیستم هوشمند از طریق دستی یا تلفن همراه کاربر راه‌اندازی شده و با تعیین زمانی مشخص غذا یا میان وعده را با بهره‌گیری از فناوری تولید بخار آب
گرم می‌کند.
در میانه این ظرف غذا حفره کوچکی برای قرارگیری میزان اندکی آب تعبیه شده است. کاربر برای راه‌اندازی این سیستم باید مقداری آب در درون این حفره ریخته و محفظه قرارگیری غذا را در آن قرار دهد. با روشن شدن چراغ آبی رنگ این سیستم راه‌اندازی شده و با تولید بخار آب، غذا را گرم می‌کند. به محض گرم شدن غذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، چراغ این سیستم سبز شده و با روشن و خاموش شدن گرم شدن غذا را به کاربر اطلاع می‌دهد.
کاربران قادرند با نصب یک اپلیکیشن زمان گرم شدن غذا را به گونه هوشمندانه از طریق تلفن همراه خود مدیریت کنند. کاربران قادرند در هر زمان و مکانی این سیستم را از طریق بلوتوث فعال کرده و با خیال راحت غذای گرمی را میل کنند. این سیستم هوشمند ضد آب بوده و با یک باتری قابل شارژ کار می‌کند. به محض اتمام یا کاهش شارژ باتری چراغ نمایشگر قرمز شده و به کاربر هشدار می‌دهد.
گفتنی است ظرف غذای هوشمند Steasy در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر ۱۸۰ دلار امریکا پیش فروش می‌شود و پیش‌بینی شده است در ماه مارس ۲۰۱۹ به بازارهای جهانی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «باد به گلو انداختن»

سایت بدون – آدم ها وقتی می خواهند از موضع بالا صحبت کنند یا کسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *