ترس امنیتی در منچستر/یک هوادار دو تفنگ اسباب‌بازی به اولدترافورد برده است

Image result for manchester utd gun

سایت بدون -باشگاه منچستریونایتد دارد مسائل امنیتی ورزشگاه اولدترافورد را بازبینی می‌کند. مردی که در جریان بازی این تیم با یوونتوس به زمین رفت، دو سلاح اسباب‌بازی به همراه داشت.
او که در دقایق پایانی این بازی به زمین رفت، دستگیر شد و طبق قانون سلامت روانی، شب را در بازداشت گذراند.
در آن لحظه بازیکنان یونایتد می‌خواستند یک ضربه ایستگاهی بزنند که این مرد که چهل و چند سال داشت، به‌سرعت به سمت بازیکنان دوید اما هنگامی که نزدیک آنها شد، سر خورد و ماموران توانستند او را بگیرند. زمانی که ماموران به سراغ صندلی او در ورزشگاه رفتند، یک کوله‌پشتی پیدا کردند که در آن دو تفنگ اسباب‌بازی دیده می‌شد.
این مساله باعث شده مسائلی جدی در زمینه امنیت باشگاه یونایتد مطرح شود. آنها مبالغ هنگفتی خرج کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که اولدترافورد محل امنی برای طرفداران است و از شروع فصل گذشته، بازرسی‌های پیشرفته را آغاز کرده‌اند. همه کیف‌هایی که طرفداران به ورزشگاه می‌آورند باید با دقت فراوان بررسی شوند و کیف‌هایی که اندازه‌شان از یک حد مشخص بیشتر باشد باید تحویل داده شوند و در انتهای مسابقه تحویل گرفته شوند. بازرسی همچنین در گیت‌های ورودی هم انجام می‌شود. اینکه آن مرد چطور توانسته دو تفنگ اسباب‌بازی را در کیف خود به ورزشگاه ببرد یکی از مسائلی است که باید از سوی سران باشگاه بررسی شود. مشکل دیگر هم این است که او چطور توانسته وارد زمین شود.
یک سخنگوی یونایتد گفته است: «بردن یک تفنگ پلاستیکی کودکان به ورزشگاه کاری فوق‌العاده غیرمسوولانه است. خوشبختانه اقدامات فردی که به زمین مسابقه رفت به هیچ کس آسیبی نزد اما امنیت و ایمنی طرفداران و کارکنان اولویت اصلی منچستریونایتد است و باشگاه بلافاصله تحقیق در این زمینه را آغاز کرده است.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *