توییتری ها هنوز ۱۴۰ کلمه ای ها می نویسند

https://www.geo.tv/assets/uploads/updates/2016-05-24/l_106541_060904_updates.jpg

سایت بدون -یکی ازمهم‌ترین اقداماتی که توئیتر در سال‌های گذشته انجام داد، آن بود که تصمیم گرفت محدودیت تایپ کاراکتر را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش دهد ولی به گفته این شبکه اجتماعی، این تغییرات چندان مؤثر نبوده است.
سایت بدون -توئیتر به تازگی اعلام کرده است افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای ممکن در هر پیام تأثیر چندانی در طول پیام‌های به اشتراک گذاشته شده روی این پلتفرم نداشته است و تنها یک درصد از توئیت‌ها با ۲۸۰ کاراکتر نوشته و منتشر شده است این در حالی است که ۱۲ درصد پیام‌ها نیز بیش از ۱۴۰ کاراکتر بوده.در هر صورت به نظر می‌رسد بر اساس این آمار و ارقام ارائه داده شده از سوی توئیتر، همچنان میزان زیادی از کاربران ترجیح می‌دهند پیام‌های کوتاه زیر ۱۴۰ کاراکتر را در پلتفرم این شبکه اجتماعی ارسال کرده و با دوستان‌ خود به اشتراک بگذارند.سال گذشته بود که توئیتر تصمیم گرفت به درخواست خیل عظیمی از کاربرانش، قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید که به واسطه آن، کاربران می‌توانستند پیام‌های طولانی‌تری را بنویسند و منتشر کنند و به عبارتی دیگر، محدودیت تعداد کاراکترهای آن از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر تغییر و افزایش پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پیاز داغش را زیاد کردن»

سایت بدون – پیاز داغ همان پیاز سرخ شده خودمان است یعنی قطعه قطعه کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *