جانشین رائول و کریستیانو رونالدو/پیراهن شماره ۷ رئال مادرید برای آزار



طبق گزارش نشریه آس اسپانیا، باشگاه رئال مادرید می‌خواهد پیراهن شماره ۷ را به ستاره جدیدش ادن آزار بدهد اما این شماره‌ در حال حاضر به ماریانو تعلق دارد. آزار در چلسی پیراهن شماره ۱۰ را می‌پوشید اما در رئال مادرید این پیراهن به لوکا مودریچ تعلق دارد و او هم قبول نکرده که پیراهنش را به هم‌تیمی جدیدش بدهد. به این ترتیب باشگاه پیراهن شماره ۷ را برای آزار در نظر گرفته است، پیراهنی که تا سال گذشته متعلق به کریستیانو رونالدو بود و با رفتن او به یوونتوس به ماریانو رسید.
رئال مادرید ادن آزار را با پیراهنی بدون شماره که پشت آن فقط نام این بازیکن نوشته شده بود به هواداران معرفی کرد. آخرین باری که رئال مادرید یک بازیکن را بدون شماره‌ به هوادارانش معرفی کرد، خامس رودریگس بود که سال ۲۰۱۴ از موناکو به سفیدهای مادرید پیوست و الان هم آینده‌اش مشخص نیست و رئال هم قصد ندارد نام او را در فهرست بازیکنانش برای فصل بعد ثبت کند.
برنامه رئال مادرید برای شماره آزار این است که پیراهن رونالدو را از ماریانو بگیرد چون او در یک فصلی که شماره ۷ را پوشیده به هیچ عنوان نتوانست در حد صاحبان قبلی این پیراهن مانند رونالدو و رائول گونزالس ظاهر شود. در واقع عملکرد ماریانو آنقدر ضعیف بوده که تابستان امسال ممکن است از رئال مادرید جدا شود بخصوص که باشگاه تاتنهام هم برای خرید او ابراز تمایل کرده است. اگر انتقال او به تاتنهام قطعی شود آن وقت آزاری که در اکثر روزهای دوران بازیگری‌اش پیراهن شماره ۱۰ را پوشیده باید به شماره ۷ رضایت دهد. او از فصل ۱۲-۲۰۱۱ شروع به پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ کرد و آن زمان برای لیل بازی می‌کرد. آزار در روزهای نخست ورودش به چلسی شماره ۱۷ را پوشید چون این پیراهن در اختیار خوان ماتا بود.
برنامه دیگر رئال مادرید برای شماره پیراهن آزار دادن شماره ۱۱ به اوست، پیراهنی که الان در اختیار گرت بیل است. بیل نیز در فهرست بازیکنان فروشی باشگاه قرار دارد اما هنوز نه ماریانو نه بیل هیچ مشتری دست به نقدی ندارند که حاضر شود حقوق بالای‌شان را بپردازد.
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *