جدایی قطعی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب»

سرانجام یکی از مدیران ارشد دیزنی خبر جدایی جانی دپ از پروژه «دزدان دریایی کارائیب» را تایید کرد و بر شایعاتی که از مدت‌ها پیش در هالیوود در جریان بود صحه گذاشت.

سایت بدون – سرانجام برای اولین‌بار یکی از مدیران ارشد کمپانی دیزنی، شایعه عدم بازگشت جانی دپ به جدیدترین فیلم از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» را تایید کرد.

شین بیلی از مدیران ارشد دیزنی این خبر را در مصاحبه‌ای درباره تولیدات آینده دیزنی اعلام کرد.

شایعه جدایی جانی دپ از پروژه «دزدات دریایی کارائیب» از مدت‌ها پیش در محافل سینمایی پیچیده بود و پیش از این اکثریت قریب به اتفاق هواداران این مجموعه از بازگشت کاپیتان جک اسپارو قطع امید کرده بودند. بیلی همچنین تایید کرد که رت ریز و پال ورنیک نویسندگان فیلمنامه نسخه جدید این مجموعه خواهند بود.

شین بیلی مدیر بخش تولیدات فیلم دیزنی است و بر پروژه‌های لایواکشن این استودیو نیز نظارت دارد. او راجع به نسخه جدید «دزادن دریایی کارائیب»(بدون حضور جانی دپ) از اعتماد به نفس برخوردار است و باور دارد که فیلمنامه‌نویسان این فیلم که کار نگارش فیلمنامه اثر موفق «ددپول» (۲۰۱۶) را نیز بر عهده داشته‌اند، بهترین گزینه برای این پروژه محسوب می‌شوند.

بیلی در این باره گفت: ما می‌خواستیم انرژی و سرزندگی جدیدی وارد کنیم و برای همین از ریز و ورنیک خواستم تا بیایند و شوری جدید به پا کنند و رخوت را از این پروژه بگیرند.

اولین بار استوارت بیتی فیلمنامه‌نویس قسمت‌های قبلی مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» بود که خبر جدایی و عدم حضور جانی دپ و کاپیتان جک اسپارو را در رسانه‌ها مطرح کرد. دپ پیش از این و طی مدت ۱۵ سال گذشته در پنج قسمت از این مجموعه بازی کرده که آخرین قسمت آن «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) بود. این فیلم با وجود آن که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت، به نسبت قسمت‌های قبلی پایین‌ترین سطح استقبال و فروش را از آن خود کرد.

در ادامه شایعات حول این پروژه، این گمانه نیز در هالیوود مطرح است که گویا دیزنی قصد دارد شخصیت «Redd – رد» یا زن موقرمز را به ستاره جدید «دزدان دریایی کارائیب» و کاراکتر محوری فیلم تبدیل کند.

زن موقرمز کاراکتر فرعی و نسبتا جدیدی در میان دزدان دریایی است که بر اساس داستان، اهل شهر پوئرتو دورادو است و توسط توسط دزدان ربوده شده تا در حراجی به فروش رسد؛ سکانسی که انتقادهای زیادی به همراه داشت و سرانجام از فیلم حذف شد. «رد» در پارک‌های دیزنی‌لند اقبال بیشتری یافت و به یکی از کاراکترهای محبوب دیزنی‌لند و توریست‌ها بدل شد و حالا به نظر می‌رسد استودیوی دیزنی برنامه بلندپروازانه‌تری برای او در نظر دارد.

مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» یکی از محبوب‌ترین و البته درآمدزاترین چندگانه‌های تاریخ سینماست و شامل فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» (۲۰۰۳)، «دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده» (۲۰۰۶)، «دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان» (۲۰۰۷)، «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (۲۰۱۱) و «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) است که تا کنون بالغ بر ۴.۵ میلیارد دلار فروش گیشه‌ای در سطح جهان داشته است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *