جدیدترین گوشی های موبایل بازار را بشناسیم / از هوآوی تا نوکیا

 

سایت بدون -یای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است. تاکنون ۴۲ هفته از‌ سال ۲۰۱۸ میلادی سپری شده است و در بررسی مهمترین رویدادهای موبایل در هفته‌ای که گذشت، با اخبار جدیدی مواجه می‌شویم. در این هفته، سخت‌افزار جدیدی را دیدیم که پیگیری آن زمانی تقریبا غیرممکن بود. هواوی با معرفی دو فبلت خبرساز شد و خط تولید Mate ۲۰ این کمپانی در سرتیترها قرار گرفت. نوکیا یک محصول میانه قیمت با نام   X٧ معرفی کرد، محصول میان‌رده‌ای در قد و بالای یک پرچمدار با قیمتی عالی . S۵ Pro و  K۵ Pro لنوو نیز توجهات بسیاری را به خود جلب کردند.
دو فبلت جدید هواوی معرفی شد
هواوی از دو فبلت با نام‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو با ویژگی‌هایی همچون دوربین سه‌گانه، پردازنده‌ هفت نانومتری کرین ۹۸۰ و شارژ سریع ۴۰ واتی رونمایی کرد. محصولات جدید این شرکت، به‌ مدد پردازنده‌ هفت نانومتری کرین ۹۸۰، دوربین سه‌گانه و باتری‌های حجیم خود می‌توانند تجربه‌ بی‌نظیری را برای کاربران به‌ ارمغان آورند. هواوی ادعا می‌کند که خانواده‌ میت ۲۰ نخستین گوشی‌های دنیا به‌شمار می‌روند که از عکاسی ماکرو با فاصله‌٢/۵ سانتی‌متری تا سوژه پشتیبانی می‌کنند.
نوکیا X۷ رسما معرفی شد
گوشی هوشمند نوکیا X۷ به صورت رسمی معرفی شد؛ اسمارت فونی که در چین با نام Nokia ٧/١ Plus عرضه می‌شود. در این گوشی از یک نمایشگر بزرگ ۶/١٨ اینچی با بریدگی در بالا و رزولوشن +FullHD استفاده شده است؛ نور زمینه ۵۰۰ نیت، کنتراست ١:١۵٠٠، پوشش رنگ وسیع ۹۶‌درصدیNTSC  و همچنین پشتیبانی از استاندارد DCI-P۳. ارایه شده است. دوربین پشت این گوشی از نوع دوگانه و در آن از یک سنسور ۱۲مگاپیکسلی ساخت سونی از مدل IMX۳۶۳ با پیکسل‌های ١/۴میکرونی و دیافراگم به گشودگی f/١/٨ در کنار لرزش‌گیر اپتیکال و همچنین لرزش‌گیر الکترونیکی یا همان EIS استفاده شده است.
فهرست گوشی‌های  اندرویدی برتر سایت آنتوتو در ماه سپتامبر ۲۰۱۸
فهرست ۱۰ گوشی اندرویدی برتر سایت آنتوتو در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد. ROG Phone ایسوس به لطف تراشه اورکلاک شده‌ اسنپدراگون ۸۴۵ به رده‌ نخست جدول رسیده است. این گوشی به جای چهار هسته‌ ٢/٨ گیگاهرتزی، از سرعت کلاک بالاتر ٢/٩۶ گیگاهرتزی بهره می‌برد. دومین جایگاه مربوط به صدرنشین ماه آگوست، گوشی شیائومی بلک شارک است. به دنبال آن وان پلاس ۶ همراه با تجربه کاربری نزدیک به اندروید خام و بهینه‌سازی نرم‌افزاری‌اش در جایگاه سوم قرار دارد.
فهرست ۱۰ گوشی اندویدی برتر سایت آنتوتو در سپتامبر ۲۰۱۸ با گوشی‌های ویوو نکس اس، شیائومی می‌۸، ‌ اوپو فایند ایکس، سامسونگ گلکسی اس ۹ و ایسوس زنفون ۵ زد ادامه پیدا می‌کند. شیائومی می‌میکس ۲ اس و ارزان‌ترین پرچمدار قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، گوشی Pocophone F۱ نیز رده‌های نهم و دهم را از آن خود کرده‌اند.
معرفی گوشی‌های لنوو اس ۵ پرو و لنوو کی ۵ پرو و دو ساعت هوشمند جدید
گوشی‌های میان رده لنوو اس ۵ پرو (Lenovo S۵ Pro) و لنوو کی ۵ پرو (Lenovo K۵Pro) با دوربین دوگانه، باتری خوب و بلندگوی استریو به همراه ساعت‌های هوشمند لنوو واچ اس (Lenovo Watch S)  و لنوو واچ سی (Lenovo Watch C) معرفی شدند. براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، لنوو در روز ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۶ مهر ۱۳۹۷) از دو گوشی میان‌رده خود با نام‌های  S۵ Pro  و  K۵ Pro با ویژگی‌های نسبتا مشابه رونمایی کرد. در هر دو گوشی لنوو اس ۵ پرو و لنوو کی ۵ پرو بر روی عکاسی، بلندگوهای استریو و باتری‌های بزرگ با شارژ سریع تمرکز شده است.
ورتو گوشی لوکس با قیمتی بالا معرفی کرد
کمپانی مشهور ورتو (Vertu) با معرفی گوشی لوکس Aster P، به بازار تلفن‌های همراه بازگشت. این تلفن هوشمند با فریمی از جنس آلیاژ تیتانیوم و نمایشگر یاقوت کبود ساخته شده و در بخش پشتی آن می‌توان چرم واقعی را پیدا کرد. سخت‌افزار این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge ٣/٠ برخوردار خواهند شد. کاربران می‌توانند در کنار اسنپدراگون ۶۶۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را هم داشته باشند. برای سلفی‌بازان، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دستگاه، اندروید ٨/١ اوریو را اجرا می‌کند. از آنجایی که این گوشی به صورت اختصاصی در چین عرضه می‌شود، خبری از سرویس‌های گوگل برای آن نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *