جنجال جدید مارادونا؛ سفارش غذای ایتالیایی در رستوران مکزیکی!

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/1326027d4776f06feca2230789f7b65e

سایت بدون-دیه‌گو مارادونا تابستان داغ و پرهیاهویی را در روسیه تجربه کرد. اکنون او به عرصه مربیگری برگشته و آرامش خود را دوباره پیدا کرده است.
مارادونا در ماه گذشته به‌عنوان مربی تیم دسته دومی دورادوس ده‌سینالوا در مکزیک انتخاب شد. او از آن هنگام در چهار بازی تیمش توانسته دو پیروزی کسب کند. مارادونا ۵۷ساله، خارج از میادین هم نشان داده که همچنان می‌تواند هر جا که می‌رود جنجال بسازد، حتی در یک رستوران محلی‌! مارادونا حالا جنجال را به رستورانی برده که متعلق به رودریگو لاتوره آرژانتینی است. او البته دعوا به راه نینداخته است، بلکه کاری که کرده سفارش ریسوتو بوده است! لاتوره می‌گوید: «همان روزی که مارادونا به مکزیک آمد، از باشگاه دورادوس تماس گرفتند. ساعت حدود ۷ عصر بود و از پرسنل باشگاه تماس گرفتند و گفتند که دیه‌گو استیک سفارش داده و همچنین ریسوتو می‌خواهد. خب، عجب سفارشی، چون در رستوران ما نه‌ تنها ریسوتو سرو نمی‌شود، بلکه هیچ‌کدام از ما حتی نمی‌دانستیم ریسوتو چطور درست می‌شود!» ریسوتو غذایی ایتالیایی است که با برنج، پنیر، قارچ و پیاز درست می‌‌شود و مارادونا احتمالا از روزهای حضور در ناپولی این غذا را دوست داشته است. رودریگو گفته که آنها تصمیم گرفتند به دلیل زمان محدود، ریسوتو را از رستوران دیگری سفارش بدهند و خودشان به دست مارادونا برسانند اما هیچ‌ رستورانی پیدا نکردند که این غذا را برایشان آماده کند. رودریگو سپس به دو آشپز به نام‌های آدریانا و ریتا زنگ زد و آنها توانستند این رستوران را نجات بدهند. این دو نفر بلافاصله به رستوران رفتند و غذای محبوب مارادونا را پختند. رودریگو می‌گوید: «نکته جالب اینکه روز بعد دوباره با من تماس گرفتند و دوباره ریسوتو سفارش دادند. این بار گوشت گریل‌شده را به همراه ریسوتو از رستوران دیگری سفارش دادیم. روز سوم، دوباره زنگ زدند و این بار مارادونا خواست که ریسوتویی که خود ما درست کرده بودیم را برایش ببریم. من به همسرم گفتم که باید از آدریانا یاد بگیرد که چطور ریسوتو درست کند و از آن هنگام، همسر من است که برای او ریسوتو می‌پزد.»
مارادونا به این ترتیب حتی در زمینه غذا سفارش دادن هم جنجالی عمل می‌کند. البته مربی دورادوس اخیرا در یک جلسه تمرینی تیمش به همراه بازیکنان تمرین کرده و بی‌تردید مقداری هم وزن کم کرده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *