آخرین خبرها

حفظ سلامت قلب، ریه و مغز با روغن ماهی

سایت بدون -انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند باید هفته‌ای دو بار ماهی مصرف شود زیرا مملو از پروتئین، اسیدهای چرب اُمگا۳ و ویتامین‌هاست. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد محصولات حاوی اسید چرب اُمگا۳ موجب کاهش تولید آنتی‌بادی‌های مسبب آسم و آلرژی در بدن می‌شوند. بعلاوه روغن ماهی دارای خواص تقویت‌کننده سیستم ایمنی است که می‌تواند برای افراد دارای نقص ایمنی مفید باشد. به گفته محققان، روغن ماهی موجب ترغیب فعالیت گلبول‌‌های سفید خون در تقویت سیستم ایمنی می‌شود. بعلاوه مشخص شده است که مکمل‌های روغن ماهی موجب تسکین علائم افسردگی خفیف و متوسط می‌شوند

برچسب‌ها: ,

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

add_action('wp_head','telegram_seo_link'); function telegram_seo_link(){ if (is_single()) { global $post; $thumbnail = wp_get_attachment_image_src( get_post_thumbnail_id($post->ID), 'full' ); echo ' '; } }