خاطرات خود را دیجیتالی ثبت کنید


میترا جلیلی/خبرنگار
سایت بدون -اگر شما هم به‌خاطره‌نویسی علاقه‌مندید ولی برایتان سخت است که دفترچه خاطرات‌تان را با خود حمل کنید یا اینکه علاقه‌ای به نوشتن روی کاغذ ندارید اپلیکیشن«دایرا» این مشکل را حل کرده و به‌شما کمک می‌کند تا خاطرات‌تان را به‌صورت دیجیتالی بنویسید.
پس از نصب این اپلیکیشن، حالا نوبت به ایجاد یک اکانت یا حساب کاربری در پروفایلتان می‌رسد. حال با استفاده از ایمیل و پسوردی که انتخاب کرده‌اید وارد اکانت خود شوید و خاطره‌نویسی را آغاز کنید. شما می‌توانید حتی در حالت آفلاین، خاطره‌هایتان را روی سرور ذخیره‌سازی کنید تا از دست نروند. گفتنی است که این اپ، یک شبکه اجتماعی کوچک هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا لحظات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. البته شما حق انتخاب دارید که کدام خاطره‌تان به اشتراک گذاشته شود و کدام یک کاملاً محرمانه و خصوصی باقی بماند.
از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که کاربر می‌تواند فایل‌های صوتی، عکس یا ایموجی هم به خاطرات نوشته شده خود اضافه کند تا با افزودن ایموجی‌های شاد یا غمگین خوشحال یا ناراحت‌کننده بودن خاطره را مشخص کند. گفتنی است که در پروفایل خود می‌توانید علاوه بر اطلاعات حساب کاربری، آمار خاطره‌هایتان را نیز ببینید. این آمار در دسته‌های کلی (سالانه)، ماهیانه و هفتگی قابل نمایش است و کاربر می‌تواند یکی از این دسته ‌بندی‌ها را انتخاب کند. این آمار همچنین در قالب یک نمودار، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهد و حتی نشان می‌دهد که در کدام خاطره‌ها ناراحت و در کدام یک شاد بوده‌اید.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *