خانم بازیگر از زندان آزاد شد

بازیگر سریال های «زنان خانه دار سرسخت» و «جنایت آمریکایی» از زندان آزاد شد.

سایت بدون -فلیسیتی هافمن دیروز جمعه پس از گذراندن ۱۱ روز از مجازات دو هفته خود که به دلیل تقلب در آزمون کالج دخترش به آن محکوم شده بود، از زندان آزاد شد.

این بازیگر حکم ۱۴ روزه خود را از ۱۵ اکتبر در مؤسسه اصلاحی فدرال در دوبلین کالیفرنیا پس از اظهار مقصر بودن در مورد یک کلاهبرداری در پرونده تقلب در پذیرش سراسری دانشگاه فرزندش آغاز کرد.

سخنگوی این بازیگر گفت: هافمن قرار بود یکشنبه آزاد شود، اما قوانین زندان اجازه می دهد زندانیان با تاریخ آزادی آخر هفته، جمعه به خانه فرستاده شوند.

قاضی ایندیرا تالوانی همچنین در حکمی هافمن را متعهد کرد که مبلغ ۳۰،۰۰۰ دلار جریمه پرداخت کند، ۲۵۰ ساعت خدمات اجتماعی انجام دهد و یک سال آزادی تحت نظارت داشته باشد.

به گزارش بانی فیلم، هافمن اعتراف کرده بود که ۱۵،۰۰۰ دلار به مشاور دانشگاه برای افزایش نمره دخترش داده است. وی در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه با گریه عذرخواهی کرده و گفته بود که او از احتمال مردود شدن دخترش در آزمون ورودی دانشگاه دچار وحشت شده بود.

در تصویر دوم این بازیگر را همراه همسرش ویلیام اچ میسی بازیگر شناخته شده هالیوودی در جریان برگزاری دادگاه ملاحظه می کنید.

https://banifilm.ir/app/uploads/2019/10/2019-09-13t203737z_390170493_rc1453ec28c0_rtrmadp_3_usa-education-cheating.jpg

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *