داستان یک عشق/مانوئل نویر چگونه با همسرش آشنا شد

Image result for manuel neuer wife

سایت بدون – شایعاتی در آلمان منتشر شده مبنی بر اینکه مانوئل نویر و همسرش نینا وایس به خاطر یک جفت چشم با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت به یکدیگر رسیدند.
این چشم‌ها اما واقعی نبودند بلکه یک جفت چشم شیشه‌ای بودند که برای مجسمه مادام توسو از اسطوره و نماد بایرن مونیخ و آلمان ساخته شده بودند. در موزه‌های مادام توسو، مجسمه مومی افراد مشهور دنیا ساخته و به نمایش گذاشته می‌شود.
طبق شایعات منتشر شده در آلمان، نینا وایس در زمان ساخت مجسمه نویر با موزه همکاری داشته است.
وایس ظاهراً چشم‌هایی که می‌بایست روی مجسمه قرار می‌گرفت را ساخته و زمانی که نویر برای تماشای مجسمه‌اش به موزه می‌رود با او آشنا می‌شود و ادامه داستان تاریخی می‌شود.
پدر نینا می‌گوید که وقتی دختر ۲۴ ساله‌اش برای نخستین بار مانوئل ۳۲ ساله را ملاقات کرد نمی‌دانست که او کیست. نویر در زمان ملاقات همراه با نامزد سابقش کاترین گلیچ بود. این اتفاق در نوامبر سال ۲۰۱۴ رخ داد و البته مشخص نیست که آیا نینا باعث جدایی نویر از نامزد سابقش بوده است یا نه.
این دو نفر نزدیک به یک سال پس از آشنایی‌شان، این موضوع را علنی نکردند و در نهایت این موضوع در پایان سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی اعلام شد. نویر در کریسمس سال ۲۰۱۶ سوال معروف را پرسید و این دو تابستان سال بعد در ماه ژوئن ازدواج کردند.
مراسم اعیانی ازدواج آنها دو بخش داشت. بخش اول در تانهایم اتریش جایی که اسناد حقوقی ازدواج‌شان امضا شد و زوج نویر سپس مدتی را در هتل یونگ‌برون گذراندند جایی که مانوئل مرتباً به‌عنوان میهمان حضور پیدا می‌کند.
این هتل توسط یکی از دوستان او به نام کارسل گوتینس اداره می‌شود، کسی که پیش‌تر هم در مراسم اکتبرفست در کنار نویر رویت شده است.
بعد از انجام مراسم قانونی ثبت ازدواج در اتریش، مراسم ازدواج در منطقه خوش‌منظره مونوپولی در جنوب ایتالیا برگزار می‌شود. این شهر ساحلی میان باری و لچه، محلی است که کلیسای مارسیا سانتیسیما دلا مادیا در آن واقع است. مانوئل و خانواده‌اش همگی کاتولیک هستند اگرچه دین نینا هنوز مشخص نیست.
برای این مراسم نویر متأسفانه هنوز درگیر مصدومیت بود و با کمک عصا راه می‌رفت چون در آن زمان استخوان متاتارسال پایش شکسته بود و او را نزدیک به یک سال از میادین فوتبال دور نگه داشته بود.
مراسم ماه عسل آنها هم در مالدیو برگزار شد. نویر به شدت محافظه‌کار و درون‌گرا است و به همین دلیل اخبار زیادی درباره زندگی مشترک او و نینا منتشر نشده است.
نینا اصالتاً اهل برلین است، شهری که در آن حقوق و اقتصاد خوانده است. او و سنگربان بایرن مونیخ الان در تیگرنسی، شهری کوچک در ساحل یک دریاچه در فاصله حدوداً یک ساعتی از جنوب مونیخ زندگی می‌‌کنند.
این شهر تفریحی مکان مناسبی برای ورزش‌های آبی در دریاچه است و ارتفاعات آلپ باواریا هم محل مناسبی برای اسکی است. نویر سال ۲۰۱۴ در این منطقه برای خودش خانه‌ای ساخت. چیزی که درباره نینا مشخص شده هم این است که او عاشق اسب و سوارکاری است. این زن ۲۴ ساله یک سوارکار حرفه‌ای در رشته سوارکاری نمایشی است و بارها تصاویری از خودش در حال تمرین و مسابقه دادن در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.
منبع: سان/ایران ورزشی

 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *