در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران چه خبر است/ پرسپولیس باثبات ترین ، استقلال بی ثبات ترین

سایت بدون – در حالی که تاریخ آغاز لیگ نوزدهم از سوی سازمان لیگ هنوز مشخص و اعلام نشده، ۱۶ تیم لیگ برتری در یک رقابت تنگاتنگ نقل‌وانتقالاتی به سر می‌برند.
۱۶ تیم حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر در حالی در رقابتی تنگاتنگ نقل‌وانتقالاتی قرار گرفته‌اند که هنوز تاریخ آغاز مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است. تاکنون بازیکنان زیادی بین تیم‌های لیگ برتری جابه‌جا شده‌اند، بازیکنان زیادی در انتظار جابه‌جایی قرار دارند و بازیکنان زیادی هم هستند که هنوز هیچ گزینه‌ای برای فصل پیش‌رو ندارند.
پرسپولیس و ذوب آهن، باثبات‌ترین
باثبات‌‌‌‌‌ترین تیم‌های لیگ برتری تا امروز ۲ تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس هستند که کمترین ورودی و خروجی را دارند. سرخپوشان عملاً تنها فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری را به خدمت گرفته‌اند و در مقابل نیز ۳ بازیکن در معرض جدایی از این تیم قرار دارند که از این بین تنها جدایی بشار رسن محتمل‌تر است.
ذوب‌آهن هم یکی از تیم‌های باثبات در نقل‌وانتقالات است. از این تیم تنها رشید مظاهری، سیدمحمد حسینی و اوساگونا جدا شده‌اند و در مقابل تنها حسین بهزادی دروازه‌بان پیشین پدیده جذب این تیم شده اما حداقل جذب یک مهاجم خارجی هم برای این تیم قطعی است.
البته باید این نکته را در نظر گرفت که چند بازیکن سابق ذوب‌آهن که بنا به دلایلی در خدمت این تیم نبودند به جمع نفرات‌شان اضافه می‌شوند؛ بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی‌فر،
 مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان و احتمالاً محمدرضا خلعتبری.
استقلال؛ پرخروجی‌ترین
بیشترین تعداد بازیکن خروجی را استقلال دارد. تعداد بازیکنانی که یا قطعاً از این تیم جدا شده یا در معرض جدایی قرار دارند به عدد ۱۸ رسیده است. احتمال تمدید ۳ بازیکن از این تعداد با آبی‌پوشان وجود دارد که در این صورت تعداد خروجی‌های این تیم به ۱۵ نفر کاهش می‌یابد.
پارس جنوبی؛ پرورودی‌ترین
پارس جنوبی با فراز کمالوند یک رکورد عجیب در جذب بازیکن به جا گذاشت. این تیم که فصل گذشته را با ایستادن در رده چهاردهم به پایان رساند، فراز کمالوند را جانشین مهدی تارتار کرد تا بعد از ۳ فصل سرمربی‌‌‌‌اش تغییر کرده باشد.
کمالوند تاکنون ۲۱ بازیکن جدید به خدمت گرفته و حتی اگر بر این تعداد اضافه نشود، باز هم پارس جنوبی یک رکورد جالب در جذب بازیکن جدید در لیگ برتر را از خود به جا گذاشته است. سایر تیم‌های لیگ برتری تاکنون رفت‌وآمدهایی متعادل‌تر نسبت به این تیم‌ها داشته‌‌‌اند. باید دید در پایان فصل نقل‌وانتقالات و آغاز لیگ برتر این رفت و آمدها برای کدام تیم‌ها بهتر و مثمرثمر‌‌‌‌‌‌تر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *