دوش هوشمند،شیوه ای برای مصرف بهینه آب

https://img.techwallacdn.com/640/ppds/34ddaa54-32cb-4189-a9e9-e968067ab92a.jpg
دوش هوشمند Livin Shower تنها با فشار یک دکمه آب را گرم کرده و به محض دور شدن کاربر از زیر دوش به طور اتوماتیک آب را قطع می‌کند.
سایت بدون -بسیاری از افراد در هنگام دوش گرفتن، آب بسیاری را هدر داده و از ترس گرم و سرد شدن ناگهانی آب در هنگام قطع موقت، از ابتدا تا انتهای ورود به حمام آب را باز می‌کنند. اغلب این افراد از مصرف ناصحیح آب در حمام، آگاه بوده و در بیشتر مواقع نیز تصمیم به مصرف صحیح و بهینه آب در حمام می‌گیرند. تصمیمی که در اغلب موارد به مرحله اجرا نمی‌رسد. برای حل این مشکل دستگاهی متشکل از یک سری و یک دکمه کنترل از راه دور طراحی و ساخته شده است که با قرارگیری بر سری دوش، آن را هوشمند می‌کند. این محصول فناورانه مناسب‌ترین محصول برای صرفه‌جویی بهینه آب به شمار رفته و کاربران می‌توانند با خرید و نصب آسان و راحت آن بر دوش حمام، به طور متوسط ۱۸۰ تا ۳۰۲ دلار در سال صرفه‌جویی کنند.
با فشار دکمه کنترل از راه دور، آب حمام به طور موقت قطع شده و تنها با فشاری دیگر بدون ایجاد هیچ گونه تغییری در دمای آب، دوش فعال می‌شود. این سیستم به‌دلیل وجود حسگرهای حساس، دمای آب را با توجه به دمای حاضر در داخل حمام تنظیم کرده و به محض رسیدن به دمای مطلوب به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود. دکمه کنترل در عین حال زمان را همانند یک ساعت به کاربر نشان داده و دمای آب را نیز از طریق ارسالی یک پیام به تلفن همراه نشان می‌دهد.
این سیستم هوشمند داده‌ها و اطلاعات مصرف آب، میزان زمان دوش گرفتن، الگوهای دما و داد‌ه‌های تاریخی در دوره‌های زمانی متعدد را ذخیره کرده و از طریق یک اپلیکیشن به کاربر ارسال می‌کند. در حال حاضر این سیستم هوشمند در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر ۹۹ دلار پیش‌فروش می‌شود. پیش‌بینی شده است دوش هوشمند Livin Shower تا ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *