رئال هم امباپه و هم هالند را می‌خواهد/شروع عصر جدید کهکشانی‌ها


سایت بدون -رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو هم کیلیان امباپه را بگیرد و هم ارلینگ هالند را.
رئال هر دو مهاجم را می‌خواهد و قصد دارد عصر جدیدی را در برنابئو رقم بزند.
جان‌لوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار مشهور گفته که آنها از همین حالا فعالیتشان را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند در سال‌های آتی، حاکم مطلق دنیای فوتبال باشند.
قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل منقضی می‌شود. این بازیکن ۲۲ساله با اینکه کنار لیونل مسی و نیمار بازی می‌کند، بارها حرف از رفتن زده و رؤیای همیشگی او بازی برای رئال مادرید بوده است.
رئال در پنجره نقل و انتقالات پیشین پیشنهادهای بسیار بالایی برای خرید او داد اما پاری سن ژرمن حاضر به پذیرش آنها نشد اما پاریسی‌ها می‌دانند که امباپه می‌تواند در زمستان با رئال مادرید پیش‌قرارداد امضا کند.
هالند را باشگاه‌های بسیاری در اروپا می‌خواستند اما چلسی روملو لوکاکو را خرید، منچستر یونایتد به سراغ کریستیانو رونالدو رفت و منچستر سیتی هم خواهان خرید هری کین بود اما موفق نشد.
هالند ۲۱ساله به این ترتیب در بروسیا دورتموند ماند اما در سال ۲۰۲۲، مبلغ فسخ قرارداد او به ارزش ۶۵ میلیون پوند فعال می‌شود. به این ترتیب، بسیاری از باشگاه‌ها می‌توانند جذبش کنند و همه چیز تنها به این بستگی خواهد داشت که هالند بخواهد در کدام باشگاه بازی کند، یا اینکه کدام باشگاه می‌تواند دستمزد بالای او را بپردازد.
اگر او بخواهد به رئال مادرید برود، رئال می‌تواند این دو ستاره را با مبلغ تنها ۶۵ میلیون پوند در اختیار داشته باشد. این در حالی است که قیمت هر کدام در تابستان گذشته دست کم ۱۵۰ میلیون پوند بود.
دی‌مارتزیو گفته است: «درباره امباپه، مسأله بر سر پول نیست. مسأله بر سر ترک پی‌اس‌جی یا فرانسه هم نیست. مسأله این است که او می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند و دوست دارد در رئال مادرید بازی کند. وقتی که اراده یک بازیکن قوی باشد، سخت بتوان نظرش را تغییر داد. او را از همین حالا بازیکن رئال مادرید بدانید. تنها یک شگفتی بزرگ می‌تواند تصمیم کیلیان را عوض کند.رئال مادرید تلاش خواهد کرد که هالند را هم جذب کند و به او کنار امباپه بازی بدهد. هدف آنها این است اما نمی‌دانم که از عهده‌اش برمی‌آیند یا نه. آنها در تابستان فعالیت زیادی نداشتند و تنها ادواردو کاماوینگا را جذب کردند. پس سال بعد، تنها به امباپه بسنده نخواهند کرد. آنها هالند را می‌خواهند و مبلغ ۶۵ میلیون پوند هم چیزی نیست. برایشان بسیار مهم است که عصر جدیدی را با هالند و امباپه رقم بزنند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *