رازهای باستانی/ چه کسی این هرم را زیر اقیانوس ساخته است؟

 

سایت بدون -در سال ۱۹۸۷ در اعماق اب های جنوب ژاپن چیزی کشف شد که تا به امروز نیز هیچ تعریف درستی از مکان، دلیل و عمر ان در دست رس نیست، اعماق اقیانوس ها که با وجود پیشرفت بشر هنوز نیز مکانی مخوف و اسرارامیز است، میتواند جایگاه بسیاری از اثار و حوادث عجیب و بی تعریف باشد، از افسانه ی اتلانتیس تا شی عجیب دریایی بالتیک همگی در اقیانوس ها و دریاها ارمیده اند، اما شاید یکی از عجیب ترین و در دسترس ترین این چیزها همین اثر عجیب و خاص باشد، اثری که انرا هرم زیرابی ژاپن نامیده اند…

این اثر تاریخی هرم مانند از چند پله با زاویه قائمه و مستقیم همراه با ستون‌هایی تشکیل شده است. پژوهشگران مطمئن نیستند که این بنای تاریخی به دست بشر ساخته شده باشد؛ بشر در آن زمان بنا‌های خود را روی زمین می‌ساخت، نه زیر آب و این اثر تاریخی هم در ۸ تا ۱۰ هزار سال قبل و در زمان عصر یخبندان ساخته نشده است. این بنای تاریخی به دلیل قرار گرفتن زیر آب، قطعا یکی از قدیمی‌ترین سازه‌هایی است که روی کره زمین ایجاد شده.

شکل کلی، تیزبودن اطراف اثر، زاویه های دقیق باعث شده است بسیاری از غواصان و عکاسان و محققین به این نتیجه برسند که این بنا یک اثر باستانی ساخته شده به دست انسان است، افرادی مانند تام هولدن که برای بررسی و عکاسی از این اثر به زیر اب رفته بود پس از بررسی در گزارش خود نوشت که: زوایای دقیق و میزان، سنگ هایی با گوشه های تیز و عموما دقیق و همین طور شکل کلی اثر و دو حفره که بر روی اثر وجود دارد که هرکدام به طول ۱٫۵ متر هستند همگی بیانگر این نکته است این شکل دست ساخت بشر است.

افرادی مانند گراهام هانکوک نیز معتقدند این اثر نه تنها دست ساخت بشر بلکه جایگاهی باستانی برای فرود و اعمال خاص موجوداتی بیگانه بوده است.کیمورا پس از بررسی کربن و عمر سنگها قدمت این اثر را به ۱۰هزار قبل نسبت داد که سطح اب دریاها چایین تر بوده است، اما حتی با همان قدرمت نیز این اثر زیر حداقل ۲۵متر اب بوده است!

http://jpninfo.com/wp-content/uploads/2017/09/yonaguni-deep-sea.jpg

در این میان افرادی مانند رابرت شک از دانشگاه بوستون نیز با بررسی این اثر انرا ساخت طبیعت میداند، هرچند خود او نیز در گزارشش به احتمال دخالت انسان در شکل گیری کلی این اثر اشاره کرده بود.

به هرحال این تخته سنک عجیب با تمام محیط اطراف خود متفاوت و ناهماهنگ است که این نکته مهم ترین نکته در رد احتمال طبیعی بودن این اثر است.بسیاری حتی مدعی وجود کنده کاری هایی عجیب برروی دیواره ها شده اند که البته تا به امروز چنین چیزی به اثبات نرسیده است، هنوز نیز نتیجه ی درستی از طبیعی و یا غیرطبیعی بودن این اثر در دست نیست، و اینکه در صورت غیرطبیعی بودن کاربرد ان چه بوده است

Image result for Yonaguni

 

 

pyramids_of_Yonaguni_9{تصویر گرافیکی از این هرم }

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *