رازهای زندگی خانم میشل اوباما/لقاح مصنوعی همسر رییس جمهور سابق

https://www.straitstimes.com/sites/default/files/styles/article_pictrure_780x520_/public/articles/2018/11/09/politics-files-us-politics-obama-michelle-153713.jpg?itok=VJ6d8NUD&timestamp=1541778916

سایت بدون -میشل اوباما، همسر باراک اوباما رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در گفت‌وگویی تصویری اطلاعات جدیدی و ناشنیده‌ای از خاطرات خود بیان کرده است. او که نخستین بانوی اول سیاه‌پوست آمریکا است، گفته است که او و همسرش باراک اوباما به دلیل سقط جنینی که او داشته و نمی‌توانسته جنین را نگه دارد، مجبور شده‌اند از لقاح آزمایشگاهی برای بارداری استفاده کنند. او همچنین گفته است که ترامپ را به دلیل اطلاعات غلط و تئوری توطئه‌ای که بر سر محل تولد همسرش باراک اوباما به راه انداخت، نمی‌بخشد چراکه این کار ترامپ زندگی آنها را به خطر انداخته است.
میشل اوباما این مصاحبه را به مناسبت انتشار کتاب خاطرات ۴٢۶ صفحه‌ای خود انجام داده است. انتظار می‌رود که این کتاب با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود. انتشار این کتاب همچنین این گمانه‌زنی را مطرح کرده است که ممکن است او در انتخابات ‌سال ٢٠٢٠ کاندیدا شود.
میشل اوباما همچنین درخصوص روند بارداری خود روزهایی را به یاد می‌آورد که باراک اوباما از ایالت ایلینویز در کنگره حضور داشت و او مدام در خانه تنها بود و مجبور بود آمپول‌های لقاح مصنوعی را خودش به تنهایی تزریق کند. او می‌گوید که آن دوره یکی از سخت‌ترین دوران زندگی‌اش بود. او حتی گفته که در آن دوران آنها به نزد مشاور رفتند تا درباره مشکلات زندگی‌‌شان کمک بگیرند. او می‌گوید که مشاوره به آنها کمک کرده که یاد بگیرند چطور باید با هم حرف بزنند. میشل گفته:  «من زوج‌های جوان زیادی را می‌بینم که با زندگی زناشویی‌شان مشکل دارند . دوست دارم آنها بدانند که میشل و باراک که ازدواج بسیار موفقی دارند و یکدیگر را دوست دارند نیز این مشکلات را داشته‌اند و برای حل این مشکلات از دیگران کمک گرفته‌اند».

او همچنین درباره رفتار ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری در مقابله با هیلاری کلینتون انتقاداتی را مطرح کرد. او معتقد است که ترامپ حتی از زبان بدن خود برای تحقیر و ضربه‌زدن به کلینتون استفاده کرده است. او در کتابش نیز نوشته که در شب انتخابات وقتی که فهمید ترامپ قرار است جانشین همسرش در کاخ سفید شود ‌تا چه اندازه شوکه شده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل « پرسان پرسان برو هندوستان»

سایت بدون – هندوستان یکی از دورترین مقاصد تجاری ایرانی ها در دوران قدیم بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *