رشیدپور در آنتن زنده از حال رفت!

سایت بدون -غش کردن و تمارض مجری برنامه «حالا خورشید» هم شاید دیگر برای مخاطب عادی شده باشد و به نظر می رسد باید به دنبال بهانه بهتری باشند! ماجرا از این قرار است که در برنامه «حالا خورشید» امروز نصرالله رادش مهمان برنامه بود. او علی رغم اینکه منتظر گفت و گو با رضا رشیدپور بود، اما یکباره حمید ترابیان مقابل او قرار گرفت و با او گفت و گو کرد که مشخصا چندان خوشایند رادش قرار نگرفت. ضمن اینکه گفت و گو زمان کوتاهی داشت و مورد اعتراض مهمان هم قرار گرفت و مجری هم بدون خداحافظی برنامه را تمام کرد. از این رو روابط عمومی برنامه اطلاعیه ای را در این زمینه صادر کرده که جای تعجب دارد:

در اطلاعیه روابط عمومی برنامه حالا خورشید آمده: «پیرو پرسش مخاطبان گرامی درباره غیبت رضا رشیدپور در نیم ساعت پایانی برنامه و ترک آنتن بدون خداحافظی‌، روابط عمومی برنامه حالا خورشید به اطلاع می‌رساند که مجری و تهیه کننده برنامه، صبح امروز به دلیل فشار کاری شدید و شب بیداری پیوسته برای تغییر استودیو و نصب دکور جدید و همچنین ضبط آیتم‌های ویژه برای شب یلدا در نیمه‌های شب، به هنگام اجرای برنامه صبحگاهی دچار سرگیجه و افت شدید فشار خون شد و توسط همکاران به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت. همین موضوع و تلاش برای پرهیز از انتقال استرس به بینندگان ارجمند سبب شد که نظم طبیعی کار کمی دچار تغییر و اخلال شده و نیم ساعت پایانی برنامه بدون حضور و خداحافظی ایشان پخش شود.

وضعیت عمومی رشیدپور با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد».

گرچه بیماری رشیدپور در جریان غیبت از اجرای برنامه امروز می تواند منشایی واقعی هم داشته باشد، اما چون این اولین بار نیست که او به دلایلی بیماری را دستاویزی قرار می دهد تا همه چیز را رفع و رجوع کند، بشدت شک برانگیز جلوه می کند. پیش از این هم به دلایلی نباید تا چند روز برنامه را اجرا می کرد و از این رو روی آنتن زنده غش کرد!

این بار هم رادش که مهمان برنامه بود از نوع برخورد مجری و اینکه ۱۰ دقیقه پایانی برنامه را به او اختصاص داده بودند، ناراحت شد و حتی روی آنتن این ناراحتی را بیان کرد و با رشیدپور در پشت صحنه با اشاره صحبت کرد و سرش را به علامت تاسف تکان داد. حال دست اندرکاران برنامه بیماری مجری را بهانه ای برای رفع و رجوع کردن دلخوری مهمان قرار داده اند. باید گفت که آقای رشیدپور به دنبال ترفند و بهانه بهتری باشد لطفا!

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *