رضا رشیدپور هم به سرنوشت عادل فردوسی پور دچار شد/ غروب حالا خورشید

سایت بدون- عکسی از دکور تخریب شده برنامه «حالا خورشید» در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد احتمالاً این برنامه هم به سرنوشت برنامه «۹۰» دچار شده است.
پیگیری از عوامل «حالا خورشید» حکایت از آن دارد که سازمان صدا و سیما به تیم تولید برنامه اعلام کرده که استودیو را باید تحویل دهند و پیرو این دستور دکور این برنامه صبحگاهی جمع شده است.
این اتفاق در حالی رخ داده که مخاطبان منتظر شروع فصل جدید «حالاخورشید» بودند.
چندی پیش نیز انتشار عکسی از میز برنامه عادل فردوسی‌پور که در اختیار یک هندوانه فروش قرار گرفته بود، در شبکه‌های اجتماعی با واکنش انتقادی کاربران از صدا و سیما مواجه شد.
اخبار دریافتی نشان می‌دهد احتمالاً برنامه حالاخورشید نیز همچون برنامه «۹۰» از کنداکتور آینده شبکه سه سیما حذف شده است.
براساس آمار صدا و سیما، «حالاخورشید» به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور بعد از ۷۷۸ قسمت، پرمخاطب‌ترین برنامه صبحگاهی تلویزیون و یکی از مؤثرترین برنامه‌های این سازمان در حوزه اجتماعی لقب گرفت.
این برنامه که بیشتر به عنوان یک برنامه مردمی در رسانه‌ها شناخته می‌شد، توانسته بود تا حدود زیادی دغدغه‌های روز مردم را مطرح و برخی پرسش‌های مهم اجتماعی را پاسخ دهد.
حضور وزیر آموزش و پرورش پس از انتقادهای فراوان از طرح تأثیر قطعی معدل دانش‌آموزان دبیرستانی در کنکور، حضور محمدجواد ظریف پس از مطرح شدن اجاره دریای خزر به کشتی‌های چینی، حضور محسن رضایی پس از توئیت جنجالی درباره عملیات کربلای ۴، حضور احسان علیخانی پس از حواشی پرونده مالی مؤسسه ثامن الحجج و موارد دیگری از این دست، نشان دهنده تأثیرگذاری این برنامه بود. حالا خورشید از اردیبهشت ۹۵ تا اسفند ۹۷ در ۷۷۸ قسمت و چهار فصل پخش شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «سوراخ سنبه»

سایت بدون – سنبه ابزاری بود شبیه میله که برای پرکردن تفنگ های قدیمی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *