روایت خانم هدیه تهرانی از حضور در مناطق سیل زده / وقت تامل است

هدیه تهرانی با انتشار ویدئوهای لایو در اینستاگرام خود و پست هایی از مناطق سیل زده به اطلاع رسانی درباره اقدامات مردمی انجام شده پرداخت.
سایت بدون -او در شرح این ویدئو از مردم داوطلب، ان جی او ها و مسئولان خواست برای کمک رسانی با یکدیگر همفکری و همیاری کنند.
به گفته او، بین ۳۰ تا۵۰ خانوار پرجمعیت در استان گلستان روزانه از کمک های اهدایی ارسال شده که توسط او و دیگر داوطلبان امداد بسته بندی شده برخوردار می شوند. ضمن اینکه تهرانی از تداوم مشکل اسکان مردم سیل زده خبر داد. از سویی این کمک ها به مناطق سیل زده در لرستان و خوزستان نیز ارسال می شوند.
این هنرمند در یادداشتی که دیروز در پیج شخصی خود منتشر کرد نوشت:«سیل آمد و انسانِ شاهد این طغیان‌ها باید عمیقا غرق تفکر شود. سیل آمد، رد پایش اما جزر و مدی از تاب و توان و درد جان و مال مردم شد. در میان تلخی و لحظه های پر چالش این روزها فراموش نکنیم کسانی بودند که تمام تلاششان برای حفظ زمین و خانه و مال معاش و جان مردم بود. در این روزهای سیل زده لحظه‌ای نیست که این عزیزان در یادم نباشند. کارشناسان محیط زیست و حیات وحش آنانى هستند که چرایى تلاششان در این روزها و طغیان‌ها نمایان شده است. کارشناسان محیط زیست دربند همان کسانى هستند که براى حفظ زمین و خانه و کاشانه ما تلاش مى‌کردند».
او برای این مطلب از هشتگ های ن_ایرانم، #من_گلستانم،#من_لرستانم، #من_خوزستانم، #anyhopefornature و #یوزتاابد استفاده کرده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *