زمان پخش فصل هشت سریال بازی تاج و تخت اعلام شد/ بالاخره می فهمیم زمستان کی می آید(ویدئو)

شبکه اچ‌بی‌او به طور رسمی تاریخ آغاز پخش هشتمین و آخرین فصل سریال «بازی تاج و تخت» را اعلام کرد.
سایت بدون -شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرد اولین اپیزود هشتمین و آخرین فصل مجموعه پرطرفدار “بازی تاج و تخت” (Games of Thrones) 14 آوریل (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) پخش می‌شود.

اچ‌بی‌او این خبر را بامداد دوشنبه به وقت ایران پیش از آغاز پخش فصل سوم سریال “کارآگاه واقعی” اعلام و همزمان تیزر سریال “بازی تاج و تخت” را منتشر کرد.

اطلاعات چندانی از فصل آخر “بازی تاج و تخت” منتشر نشده، اما این فصل شامل شش اپیزود است. دیوید بنیوف و دی. بی. وایس خالقان سریال به همراه دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، جزو کارگردانان مجموعه هستند. فیلمنامه فصل جدید را بنیوف، وایس، برایان کاگمن و دیو هیل نوشتند.

ساپوچنیک چهار اپیزود از جمله دو اپیزود محبوب طرفداران را کارگردانی کرد: “Hardhome” از فصل پنجم و “نبرد حرام‌زاده‌ها” از فصل ششم که دومی جایزه‌ امی بهترین کارگردانی را برای او به همراه داشت. دیوید ناتر هم شش اپیزود را کارگردانی کرد و برای “بخشش مادر” اپیزود پایانی فصل پنجم که در آن ملکه سرسی تحقیر می‌شود، جایزه‌ امی گرفت.

“اژدها و گرگ” اپیزود آخر فصل هفتم به کارگردانی جرمی پودسوا ۲۷ اوت سال ۲۰۱۷ روی آنتن رفت و با ۱۶٫۵ میلیون تماشاگر یک رکورد جدید ثبت کرد. در پایان فصل هفت، پادشاه شب و ارتش مردگان او دیوار را نابود کردند و جان اسنو و دنریس تارگارین متحد شدند.

فصل هفتم “بازی تاج و تخت” امسال با ۲۲ نامزدی پیشتاز نامزدهای هفتادمین جوایز امی بود و در نهایت ۹ جایزه‌ شامل بهترین سریال درام و بهترین بازیگر مرد مکمل در یک سریال درام (پیتر دینکلیج) را از آن خود کرد. فصل هفتم برخلاف فصل‌های قبلی که در ماه‌های مارس یا آوریل پخش می‌شد، سال گذشته از اواسط ژوئیه روی آنتن رفت و به همین دلیل برای رقابت در جوایز امی ۲۰۱۷ واجد شرایط نبود.

“بازی تاج و تخت” از روی مجموعه کتاب‌های فانتزی و پرفروش جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان هفت قلمروی افسانه‌ای است که بر سر پادشاهی با هم در حال جنگ هستند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *