زیدان با رئال مادرید هیچ فینالی را نباخته است/ زیزو یک گام تا رکورد شکنی

سایت بدون – زین الدین تاکنون با رئال مادرید به عنوان سرمربی در ۸ فینال حاضر شده که اگر فینال سوپر جام اسپانیا را امشب ببرد ، تنها ۴ جام با رکورد میگوئل مونژ سرمربی افسانه ای رئال مادرید فاصله خواهد داشت .

زیدان ، مربی با بازی Midas Touch در فینال ، با بسته شدن رکورد باشگاه
زیدان هیچکدام از هشت فینالی که به عنوان مربی بازی کرده را از دست نداده است. برنده شدن در این هفته سوپر جام اسپانیا ، او چهار قهرمانی پشت میگوئل موژوز قرار می دهد.

امشب زین الدین زیدان در نهمین فینال خود حاضر می شود. او پیش از این در تمام فینال های قبلی پیروز شده که شامل دو سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو سوپر جام اروپا ، دو جام حذفی اسپانیا و یک سوپر جام اسپانیا است . زیدان اگر امشب دومین سوپر جام خود را کسب کند ، دهمین جام خود را با رئال مادرید کسب کرده که شامل یک قهرمانی در لالیگا هم می شود. این فقط ۴ جام کمتر از مربی افسانه ای رئال مادرید است که ۱۴ جام کسب کرده و موفق ترین مربی باشگاه محسوب می شود.

به طور کلی ، زیدان در طول دو دوره حضور خود در این باشگاه از ژانویه ۲۰۱۶ تا ژوئن ۲۰۱۸ و از مارس ۲۰۱۹ تا به امروز ۶۶٪ بازی های خود را برده است او ۱۲۴ برد ، ۴۰ تساوی و ۲۲ شکست در ۱۸۵ بازی را کسب کرده است.

همه فینال هایی که زیدان در آن برنده شده است

مسابقاترقیبنتیجه
Champions LeagueLiverpool3-1
Club World CupGrêmio1-0
Spanish Super CupBarcelona2-0 and 1-3
European Super CupManchester United2-1
Champions LeagueJuventus1-4
Club World CupKashima4-2
European Super CupSevilla3-2
Champions LeagueAtlético1-1

منبع:AS

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *