سرخیو راموس پول‌هایش را کجا خرج می‌کند/ آقای بساز و بفروش، آقای عشق اسب

کلودیا گارسیا

سایت بدون -اوضاع برای سرخیو راموس اصلا بد پیش نمی‌رود. در واقع اوضاع او هیچ‌وقت از این بهتر نبوده است. او توانسته ثروت خود را بیشتر کند و در بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کند، از املاک گرفته تا فرهنگ و هنر.
راموس در داخل میدان توانسته اصلی‌ترین چهره رئال مادرید باشد. او با قراردادی که با باشگاه سفیدپوشان دارد، در هر فصل ۷٫ ۱۱ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. راموس همچنین به‌زودی مراسم ازدواج خود را با پیلار روبیو برگزار خواهد کرد. از زمانی که خبر برگزاری مراسم پخش شده است، سروصدای فراوانی به پا شده است و انتظارات درباره مراسم عروسی او بالا است.
اما در میان همه اینها، مساله ثروت راموس هم مطرح است. این بازیکن ۳۲ ساله اخیرا با شرکت آمازون قراردادی امضا کرده که طبق آن، مستندی هشت‌قسمتی از زندگی او ساخته می‌شود. این مستند قرار است در سال جاری میلادی تولید و عرضه شود و در این زمینه هم خبرهای بسیاری منتشر شده است.
راموس شبکه گسترده‌ای از سرمایه‌گذاری را ساخته است. دارایی‌های او در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰۰ میلیون یورو ارزش داشتند و این ارزش دارد همچنان افزایش می‌یابد. در طول این سال‌ها، راموس در قسمت‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده است و حالا در بخش‌های گوناگون مشغول است، بخش‌هایی که سود قابل توجهی برای او به همراه داشته‌اند.
 
املاک
او از سال ۲۰۰۴ که شرکت سرموس ۳۲ را بنا نهاد، توانسته از طریق شرکت‌های تابعه این شرکت، املاک بسیاری را خریداری کند یا بسازد. موسسه گستورا مدیترانه یک پارکینگ خودرو زیرزمینی بزرگ در ماربیا ساخته است و فورمنتو دل‌آهورو هم ۱۹ میلیون یورو املاک را در اختیار دارد. این دارایی‌ها هم املاک مسکونی هستند و هم املاک تجاری.
او همچنین در ماه‌های اخیر بزرگ‌ترین پروژه‌اش را با پدرش، خوسه ماریا آغاز کرده است. آنها از طریق شرکت دسارویوس ایموبیلیاریوس، که مدیریتش را راموس پدر به عهده دارد، توانسته‌اند بیش از ۶۰ میلیون یورو در یک پروژه برنامه‌ریزی شهری سرمایه‌گذاری کنند که هدفش ساخت ده‌ها هزار خانه در جنوب مادرید است.
 
اسب‌ها
همه سرمایه‌گذاری‌های راموس در بخش املاک نیست. او مالک آلبیس اینورسیونس هم هست، که تا ده‌ میلیون یورو سرمایه در حوزه احشام، جنگلداری و ماهیگیری دارد. راموس همچنین به یکی از محبوب‌ترین علاقه‌مندی‌هایش می‌پردازد: پرورش اسب‌های اسپانیایی. این بازیکن اندلسی اسب‌هایش را در یک مزرعه ۴۴ هکتاری در بویویوس دلا میتاسیون نگه‌داری می‌کند و تصاویر زیادی از او در این مزرعه منتشر شده است. این مزرعه در حوالی سویل قرار دارد و در آن حدود ۷۰ اسب مسابقه‌ای حضور دارند، که یکی از آنها به نام یوکاتان باعث شادی بسیاری برای راموس شده است. این اسب اخیرا توانست در مسابقات قهرمانی سیکاب جهان در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان قهرمانی برسد.
 
هنر
علاقه‌مندی کمتر شناخته‌شده راموس، علاقه او به هنر است. او بخشی از ثروت خود را در زمینه هنر سرمایه‌گذاری کرده است. او اخیرا در برنامه «تپه مورچه» تلویزیون اسپانیا حضور داشته و به پابلو موتوس، مجری برنامه گفته که او و پیلار در سال‌های اخیر ارتباطاتی با دنیای هنر داشته‌اند. او گفته است: «چون هیچ سرمایه‌گذاری بهتر از سرمایه‌گذاری در هنر و فرهنگ نیست.» در این برنامه، یک مجسمه برنزی بزرگ از یک مورچه به راموس اهدا شد.
مشاوران راموس به او گفته‌اند که در این زمینه چگونه سرمایه‌گذاری کند و راموس هم در برنامه گفت: «اخیرا در این زمینه سرمایه‌گذاری خوبی انجام دادیم و به شکل عجیبی سود خوبی به دست آوردیم.»
منبع: آ. اس

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *