«عرق سرد» در پاریس اکران می شود

فیلم سینمایی «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی روی پرده سینماهای پاریس می آید.
به گزارش بانی فیلم، «عرق سرد» دومین ساخته سهیل بیرقی، پیش از نمایش عمومی در فرانسه که از چهارشنبه آینده آغاز می شود، در یک پیش نمایش در مرکز «فورم دزایماز» وابسته به شهرداری پاریس با حضور کارگردان و باران کوثری بازیگر این فیلم برای جمعیت بسیاری درسالن بزرگ به نمایش درآمد و با استقبال تماشاگران روبرو شد.
بنا بر این گزارش، پس از پایان «عرق سرد»، کارگردان و هنرپیشه اصلی آن به پرسش های حاضران پاسخ دادند. پوسترهای این فیلم که چهره درشتی از باران کوثری روی آن نقش بسته، توسط پخش کننده فرانسوی درنقاط مختلف شهر به نمایش گذاشته شده است. در این پوستر جمله ای جلب توجه می کند؛ «مبارزه یک زن مدرن درایران».
این روزها در فرانسه تجمعاتی درباره حقوق زنان کشورهای مختلف در حال برگزاری است که در رسانه های این کشور مورد توجه قرار گرفته.
فیلم «عرق سرد» جدا از اینکه از نظر سینمایی کار خوبی است، اما انتخاب این سوژه برای فیلمی که درباره حقوق زنان در ایران است، می تواند نمایش «عرق سرد» را درپرده سینماهای فرانسه با موفقیت روبرو کند. هر چند این موضوع بستگی به واکنش رسانه ها در روزهای آتی دارد و این که مطبوعات چگونه با این فیلم برخورد کنند اما بنظر می رسد از هم اکنون نظرها نسبت به آن مثبت باشد.
سهیل بیرقی بعد از «من» با دومین فیلمش قدم موفق تری و رو به جلو برداشته است.
«عرق سرد» قرار است با نام فرانسوی «اجازه نامه» که پخش کننده فرانسوی برایش انتخاب کرده است به نمایش عمومی درآید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *