فیلم سینمایی بر اساس سریال محبوب برکینگ بد ساخته می شود/قصه جسی پیکمن

سایت بدون – برکینگ بد ، یکی از بهترین سریال هایی است که تاکنون ساخته شده است ، داستان یک معلم شیمی که بیماری سرطان می گیرد و برای تامین هزینه های زندگی و آینده خانواده اش به تهیه مواد مخدر روی می آورد ، از همان زمانی که این سریال تمام شد ایده ساختن فیلم سینمایی بر اساس این سریال مطرح شد ، ایده ای که در حال تحقق است .

ساخت فیلمی بر اساس سریال محبوب «بریکینگ بد» از اواخر هفته آینده آغاز می‌شود. مجموعه تلویزیونی «بریکینگ بد» در ۵ فصل ساخته شد و سال ۲۰۱۳ پخش آن از شبکه AMC به پایان رسید. «وینس گیلیگان» کارگردان این سریال محبوب، پس از آن سریالی اسپین‌آف (مشتق‌شده از داستان اصلی) به نام «بهتره با سول تماس بگیری» (Better Call Saul) را کلید زد که اکنون به فصل پنجم رسیده است. این سریال داستان وکیل تبهکاری به نام «سول گودمن» است و زندگی او را ۶ سال پیش از ملاقات با «والتر وایت» در برکینگ بد روایت می‌کند. حال خبرها حاکی است گیلیگان قصد دارد فیلمی ۲ ساعته بر اساس داستان‌های وابسته به «بریکینگ بد» بسازد. گفته می‌شود این فیلم هفته بعد در نیومکزیکو کلید می‌خورد. فیلمنامه توسط «وینس گیلیگان» نوشته شده و احتمالاً کارگردانی نیز به دست خود او انجام می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا بازیگران اصلی بریکینگ بد از جمله «برایان کرانستون» و «آرون پائول» در این فیلم ایفای نقش می‌کنند یا خیر؟

اخبار لو رفته می گوید که احتمالا این فیلم برمبنی زندگی جسی پیکمن شریک والتر ساخته می شود، جسی پیکمن تنها نقش است که در قسمت آخر زنده ماند و دیوانه وار در جاده تاخت ، شاید وینس گیلیگان که در مصاحبه با مجله CQ از علاقه به سرنوشت  این کاراکتر گفته ، آیا قصه فیلم برکینگ بد ، قصه جسی پیکمن است؟

منبع:د وارت

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *