لیث نوبری؛ بازیکن سابقی که در ۴۱ سالگی بالاخره محبوب شد

سایت بدون – پخش ویژه‌برنامه جام‌ملت‌های آسیا از شبکه معتبر الکاس قطر سروصدای زیادی به پا کرده،‌ به‌ویژه که کارشناسانی از کشورهای ایران، عراق، قطر، کویت، اردن و… در این برنامه حاضر هستند و با کری‌خوانی‌های خود به جذابیت برنامه «المجالس» می‌افزایند. از ایران هم لیث نوبری، بازیکن سابق پرسپولیس در این برنامه حضور دارد که کری‌خوانی‌های او و دفاعش از تیم‌ملی ایران در برابر کارشناسان عراقی حسابی بازتاب داشته است.
ایران و عراق؛ سوژه اصلی «المجالس»
از روز نخستی که برنامه المجالس به‌عنوان ویژه‌برنامه جام‌ملت‌های آسیا ٢٠١٩ در شبکه الکاس قطر پخش شده، یکی از سوژه‌های جذاب بین کارشناسان رویارویی ایران و عراق بوده است. لیث نوبری که به زبان عربی هم مسلط است، کاملا منصفانه به تحلیل بازی‌های عراق و دیگر همگروهی‌های ایران پرداخته اما کری‌خوانی‌های یونس محمود، کاپیتان سابق تیم‌ملی عراق نشان داده نگاه او خیلی به تیم‌ملی ایران منصفانه نیست. با این‌که ایران و عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی دیشب به مصاف هم رفتند، از همان روز نخست بحث حساسیت‌های این مسابقه در برنامه المجالس کاملا داغ بود. در میان جروبحث‌های موجود در این برنامه یونس محمود کری‌خوانی را به اوج رساند و گفت:   «لیث هنوز از این‌که ۴‌سال قبل حذفشان کردیم، ناراحت است!‍»  این اتفاق تا جایی پیش رفت که کارشناس قطری هفته گذشته مجبور شد دستور توقف کری‌خوانی‌ها را بدهد و از کارشناسان بخواهد درباره بازی‌های دیگر صحبت کنند تا موعد بحث درباره بازی ایران و عراق هم فرا برسد.
اوج کری‌خوانی بین لیث و یونس محمود
٢شب قبل از رویارویی ایران و عراق در آخرین بازی مرحله گروهی که جنگ صدرنشینی گروه D به حساب می‌آمد، کری‌خوانی بین کارشناسان ایرانی و عراقی برنامه المجالس اوج گرفت! ٢ کارشناس عراقی در برابر لیث نوبری نشسته بودند تا بتوانند این جنگ لفظی را به سود خود به اتمام برسانند. یونس محمود که از هفته‌های قبل تأکید کرده بود قدرت ایران و عراق برابر است، اما بازیکنان تیم‌ملی کشورش تکنیکی‌تر هستند، در برابر صحبت‌های کارشناسی لیث نوبری درباره ایران موضع گرفت. بازیکن سابق پرسپولیس معتقد بود نحوه بازی ایران مقابل ویتنام در مقایسه با عراق نشان داد که شاگردان کی‌روش ساختار خیلی بهتری دارند.
 لیث این‌بار حرف چند روز قبل کاپیتان سابق عراق را تلافی کرد و درحالی‌ که حالت جالبی به خود گرفته بود، فریاد زد: «ایران قهرمان میشه، خدا میدونه که حقشه»! این فریادها و شعارها از زبان لیث نوبری باعث تعجب همه حاضران شد و کسی هم دیگر نتوانست به کری‌خوانی برای بازیکن سابق ایران  ادامه دهد.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-08-24 18:05:08Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com


بازیکنی که در ۴١سالگی محبوب شد!
لیث نوبری در روزهای داغ فوتبال آسیا حسابی بین فوتبال‌دوستان ایرانی محبوب شده است. صحبت‌های جانانه او در دفاع از فوتبال ایران در برنامه المجالس شبکه الکاس قطر خیلی از نگاه‌ها را به سوی خودش جلب کرده است.
 او که در دوران حضورش در پرسپولیس هم بازیکن چندان محبوبی به شمار نمی‌رفت، حالا سال‌ها بعد از خداحافظی از فوتبال محبوبیت خود را چند برابر می‌بیند. این اتفاق تا حدی پیش رفت که تعداد فالوورهای لیث نوبری در اینستاگرام که قبلا چندان قابل توجه نبود، به ۴٠‌هزار نفر رسیده و خیلی‌ها ویدیوهایی که او در صفحه شخصی‌اش از برنامه المجالس قرار می‌دهد را دنبال می‌کنند.
 این بازیکن که در بغداد متولد شده و سابقه بازی در تیم‌های بانک ملی، پاس و پرسپولیس را دارد، در ۴١سالگی بیش از همه دوران فوتبالش شناخته شده است. حتما در ادامه جام‌ملت‌های آسیا نیز کلیپ‌هایی از این برنامه در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ اگرچه جذابیت این برنامه باعث شده تا میثاقی هم در شبکه سوم سیما بخش‌هایی از آن را روی آنتن ببرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل « پرسان پرسان برو هندوستان»

سایت بدون – هندوستان یکی از دورترین مقاصد تجاری ایرانی ها در دوران قدیم بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *