مایکل شوماخر هشیار شده است/بلند شو اسطوره



وضعیت جسمانی میشاییل شوماخر بعد از حادثه‌ای که پنج سال قبل موقع اسکی برایش اتفاق افتاد، یکی از محرمانه‌ترین موضوعات ورزشی بوده و خانواده او در نهایت دقت و تلاش از انتشار اخبار در این مورد جلوگیری کرده‌اند. برنده هفت قهرمانی فرمول یک در خانه‌اش در لوزان سوییس تحت درمان بوده و همسرش، کورینا شوماخر بارها تأکید کرده هر کاری از دستشان بر بیاید برای سلامتی او انجام می‌دهند. اما روزنامه فرانسوی «لو پاریزین» گزارش داده اسطوره فرمول یک به پاریس انتقال داده شده تا تحت مداوای یک جراح مشهور قلب قرار بگیرد که در درمان سلول‌های بنیادی تخصص دارد.  در این گزارش آمده، شوماخر در جنوب پاریس در بیمارستان «ژرژ پمپیدو» بستری شده و پروفسور فیلیپ مناش رهبری تیم پزشکی را بر عهده دارد. او به همراه همکارانش روی روش ترمیم قلب با استفاده از سلول‌های بنیادی کار می‌کند.
لو پاریزین به نقل یکی از اعضای کادر پزشکی نوشت: «او در بخش من است و می‌توانم به شما اطمینان بدهم هوشیار است.»
درمان روی شوماخر از سه‌شنبه شروع شده و احتمالاً ظرف یکی دو روز
آینده راننده سابق فراری به سوییس برمی‌گردد.
پروفسور آنجلو وسکووی نیز به روزنامه رپوبلیکا گفت: «یک نفر که با خانواده شوماخر آشنا بود، با من تماس گرفت. پرسید آیا می‌شود برایش کاری کرد. آن موقع، ما سلول‌های بنیادی به مغز یک پسربچه در کما تزریق کرده بودیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. حالا هم می‌شود حدس زد در پاریس چه می‌کنند.»
آنطور که دیلی میل گزارش داده، شوماخر پیش از این برای چکاپ به این بیمارستان آورده شده. بعد از آن حادثه وحشتناک، عکسی از او منتشر نشده، شش ماه در کما بود و بعد در خانه‌اش تحت مراقبت قرار گرفته در حالی که درباره شرایط جسمانی او خبری منتشر نشده است.
چند ماه قبل، خانواده شوماخر به مناسبت ۵۰ سالگی او بیانیه‌ای منتشر کردند که هر کار ممکنی را برای بازگشت سلامت او انجام می‌دهند ضمن اینکه اصرار دارند اطلاعات مربوط به وضعیت او مخفی و محرمانه باقی بماند. ژان توت رئیس فعلی فرمول یک و مدیر سابق تیم فراری که رابطه‌ای نزدیک با راننده آلمانی دارد، اخیراً فاش کرده با او دیدار کرده و یک مسابقه فرمول یک
را به همراهش دیده. این نشانه آشکاری است از اینکه بعد از آسیب‌های جدی به سر او در سال ۲۰۱۳، شوماخر پیشرفت زیادی کرده است. توت گفت: «من همیشه در مورد این اخبار احتیاط را رعایت می‌کنم اما این واقعیت دارد. من به همراه میشاییل شوماخر یک مسابقه فرمول یک را در خانه‌اش تماشا کردم.»
بر اساس گزارش لو پاریزین، راننده سابق فراری و مرسدس در بیمارستان با ۱۰ نیروی امنیتی مراقبت می‌شود. نیک فرای که در زمان حضور شوماخر در مرسدس مدیر برنامه‌های او بوده، در کتاب جدیدش «بمان، بران، ببر» نوشته: «همسر و خانواده شوماخر با تمام توان در محرمانه ماندن اطلاعات در مورد وضعیت او تلاش می‌کنند که از نظر من کار درستی نیست. میلیون‌ها نفر به او علاقه دارند و این تنها هوادارانش در آلمان یا هواداران مرسدس بنز نیستند که می‌خواهند شرایط او را بدانند. علاوه بر آن اتفاقی که برای او افتاده، ممکن است برای دیگران هم رخ دهد و من مطمئن هستم که روش‌های درمان او می‌تواند برای دیگران هم مفید باشد. خانواده او می‌توانند به دیگران کمک کنند.»
منابع: Ibitimes و Yahoo

 

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *