مردم جهان در سال ۲۰۱۸ چه چیزی را بیشتر گوگل کردند؟/جام جهانی در صدر

سایت گوگل آماری منتشر کرده که در آن بیشترین موارد جستجو درباره افراد و اشخاص و نام‌ها و فیلم‌ها و بازیگران در سال جاری میلادی آمده است.

سایت بدون -به گزارش یورونیوز، امکان جستجوی این طبقه‌بندی‌ها برای اغلب کشورها فراهم است اما به دلیل تحریم‌ها این بار هم نامی از ایران و آمار جستجوهای ایرانی‌ها در گوکل قابل دسترس نیست. به همین خاطر ما جستجوهای جهانی را مد نظر قرار دادیم و در اینجا به بخشی از آنها می‌پردازیم.

بالاترین جستجوهای اصلی در گوگل نخست به جام جهانی اختصاص دارد. در رتبه دوم اسم آویچی، موسیقیدان، دی‌جی، ریمیکس‌کننده، و تهیه‌کننده موسیقی سوئدی جستجو شده که در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ درگذشت. بعد از او نیز نام مک میلر آمریکایی قرار گرفته است. مک میلر یک موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا بود. او سپتامبر ۲۰۱۸ به دلیل مصرف بیش از حد دارو درگذشت.

مرگ استن‌لی، نویسنده، ویراستار و منتشرکننده کتاب‌های کمیک، بازیگر، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی اهل آمریکا نیز در میان بیشترین جستجوها در گوگل به چشم می خورد.

بیشترین جستجوهای در سال ۲۰۱۸ میلادی در بخش اخبار به خبرهای جام جهانی، طوفان فلورنس، ازدواج سلطنتی، نتایج بخت آزمایی ها و نتایج انتخاباتی مربوط می‌شود.

در بخش اسامی افراد نیز نام مگان مارکل در صدر جستجو در بخش افراد مشهور قرار گرفته است. مگان مارکل مدل و بازیگر سابق آمریکایی است که نامش به دنبال ازدواج با شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا بر سر زبان‌ها افتاد. نامزدی آنها در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی از طریق دربار پادشاهی بریتانیا اعلام شد و ازدواج این زوج در ۱۹ ماه می ۲۰۱۸ در کلیسای سنت جرج انجام گرفت.

به این ترتیب نه تنها نام او در صدر جستجوهای جهانی قرار گرفت که ازدواج سلطنتی نیز در مقام چهارم جستجوی خبرها در سال ۲۰۱۸ ایستاده است.

اما بعد از مگان مارکل، نام دمی لواتو به چشم می‌خورد؛ بازیگر، خواننده و نوازنده آمریکایی. سیلوستر استالونه در مقام سوم جستجوی نام افراد در موتور جستجوگر گوگل در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. او بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است. او را اغلب به خاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند. بعد از نام او به اسم لوگان پل می‌رسیم؛ رپر، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی. او نخستین بار با سرویس اینترنتی و به اشتراک گذاری کلیپ‌های کوتاه معروف شد.

کلویی کارداشیان نیز در رتبه پنجم جستجوها قرار گرفته است. کلویی کارداشیان از خانواده‌ کارداشیان و یک شخصیت تلویزیونی، مدل، بازرگان، و کارآفرین شناخته شده اهل آمریکا است. در میان ورزشکاران نیز نام تریستان تامپسون، بسکتبالیست آمریکایی، الکسیس سانچز، فوتبالیست اهل شیلی و لیندزی وان اسکی باز آمریکایی و شان وات، ورزشکار اسکیت‌بوردینگ و اسنوبوردینگ اهل ایالات متحده آمریکا به چشم می‌خورد.

در میان فیلم‌هایی که بیشترین جستجو را در گوگل از آن خود کرده‌اند نیز به ترتیب اسامی فیلم‌های پلنگ سیاه (Black Panther)، فیلم ددپول ۲ (Deathpool 2) و زهر(Venom) و انتقامجویان جنگ بی‌نهایت (Avengers:Infinity War) به چشم می‌خورد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «کله اش بوی قرمه سبزی می دهد»

سایت بدون – درباره این ضرب المثل دو ریشه ذکر شده است در ریشه اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *