مشکلات عثمان دمبله در بارسلونا/از فست‌فود تا بازی‌های ویدئویی

https://s2.reutersmedia.net/resources/r/?m=02&d=20181119&t=2&i=1326803440&r=LYNXNPEEAI1AG&w=1280

سایت بدون -اگر یک بازیکن به اوج فوتبالش نرسد دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. حتی اگر او استعداد فوق‌العاده‌ای داشته باشد که با آن بتواند تبدیل به ستاره‌ای در کلاس جهانی شود.
دو مورد از دلایل ستاره نشدن بازیکنان، بدشانسی و ذهنیت بد هستند. عثمان دمبله، بال بارسلونا هر دو را دارد.
مانند امثال ماریو بالوتلی، آنتونیو کاسانو و حاتم بن‌عرفه، ذهنیت بد می‌تواند اوضاع دمبله را هم به‌شدت نابسامان کند.
او که قهرمان جام جهانی است، در فصل اول حضورش در بارسلونا با مشکل مصدومیت روبه‌رو بود و به این ترتیب فرصت کافی برای رسیدن به ترکیب ثابت را نداشت. فصل دوم او خوب شروع شد و او گل‌های مهمی هم زد اما به نظر می‌رسد که رفتار و نگرش دمبله او را عقب برده است.
ترک خانه و رفتن به خارج در سنین پایین کار آسانی نیست اما اوضاع برای دمبله بسیار سخت پیش رفته است. او به‌شکلی غیرحرفه‌ای باشگاه بوروسیا دورتموند را وادار کرد که او را به بارسلونا بفروشد و حتی دست به تخریب خانه‌ای زد که از یورگن کلوپ اجاره کرده بود. به این ترتیب کاتالان‌ها نباید از رفتار دمبله غافلگیر شده باشند.
او از تابستان ۲۰۱۷ که به بارسلونا پیوسته، بارها دیر به تمرینات یا سایر جلسات رفته و نشان داده احترام زیادی برای باشگاه و هم‌تیمی‌هایش قایل نیست. او در زمین هم به اندازه هم‌تیمی‌هایش سریع بازی نمی‌کند و نشان داده که کاملا در سیستم بارسلونا جا نیفتاده است.
او همچنین زمان زیادی را صرف بازی‌های ویدئویی می‌کند، به‌ویژه در ساعت‌هایی که باید استراحت کند.
همچنین رژیم غذایی او هم برای یک بازیکن حرفه‌ای نامناسب است. یک منبع نزدیک به این بازیکن گفته که او کارتن‌های زیادی از فست‌فود در خانه‌اش دارد و رژیم غذایی مبتنی بر ماهی، که آشپز تیم برایش تهیه کرده را کنار گذاشته است.
دمبله همچنین هنوز به زبان اسپانیایی مسلط نیست و همین باعث شده که نتواند به‌خوبی با هم‌تیمی‌هایش ارتباط برقرار کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد که او دیر یا زود از بارسلونا خواهد رفت.
جوزپ ماریا بارتومئو، رییس و پپ سگورا، مدیر ورزشی بارسلونا با ایجنت این بازیکن دیدار کرده‌اند تا اوضاع را برای او توضیح دهند و ایجنت او خواستار آن شده که اطلاعات مربوط به او در رسانه‌ها فاش نشود اما حالا که ماجراهای دمبله بیشتر و بیشتر به رسانه‌ها رسیده، کار کاتالان‌ها برای فروش او آسان و آسان‌تر می‌شود.
قیمت خرید او برای بارسلونا می‌تواند تا ۱۴۷ میلیون یورو هم برسد و این باشگاه نیاز دارد که او خوب بازی کند و اگر این اتفاق نیفتد، باید راه‌حلی اندیشید اما مشکل دمبله رسانه‌ها نیستند، بلکه خودش است. این را بازیکنان کلیدی بارسلونا و همچنین دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه هم گفته‌اند.
منبع: سایت گل

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *