مونیکا لوینسکی:اگر هیلاری را ببینم بابت رابطه با بیل کلینتون عذرخواهی می‌کنم

https://media.informnny.com/nxsglobal/informnny/photo/2018/11/14/monica-lewinsky-1-gty-jt-181114_hpMain_4x3_992_1542233221672_62206546_ver1.0_1280_720.jpg

مونیکا لوینسکی، فعال اجتماعی می‌گوید: «درصورت دیدار با هیلاری کلینتون، بانوی اول پیشین آمریکا از او بار دیگر بابت رابطه جنسی‌اش با بیل کلینتون عذرخواهی خواهد کرد.»
رسوایی رابطه جنسی مونیکا لوینسکی با چهل‌و‌دومین رئیس‌جمهوری آمریکا در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی منجر به استیضاح بیل کلینتون در مجلس سنا شد.
لوینسکی در یادداشتی که در مجله «ونتی فر» منتشر شد، نوشت:   «اولین اظهارات من بعد از رسوایی، عذرخواهی مستقیم از چلسی دختر بیل و هیلاری کلینتون و خانم کلینتون بود».
وی افزود: «اگر قرار باشد امروز نیز شخصا هیلاری کلینتون را ملاقات کنم، می‌دانم که تمام نیرویم را جمع خواهم کرد تا بار دیگر صادقانه به او بگویم تا چه حد متاسف هستم». مونیکا لوینسکی از فعالان مبارزه با بدرفتاری با زنان در فضای مجازی است.
او در بخش دیگری از یادداشت خود برای مجله «ونتی فر» نوشته است: «بیش از این‌که من سزاوار عذرخواهی هستم، یا این پرسش که باید عذرخواهی کنم یا نه، آن‌چه اهمیت دارد، این اعتقاد من است که بیل کلینتون باید بپذیرد که عذرخواهی کند.»
این درحالی است که بیل کلینتون در ماه ژوئن ‌سال‌جاری در گفت‌وگو با شبکه «ان‌بی‌سی» گفته بود که باور ندارد به مونیکا لوینسکی یک عذرخواهی شخصی بدهکار است.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *