نتفلیکس فصل ۵ لوسیفر را هم می سازد

ن نتفلیکس ساخت سریال درام جنایی و فانتزی «لوسیفر» Lucifer را تمدید کردند.

سایت بدون -نتفلیکس ضمن اعلام موافقت با ساخت سیزن پنجم سریال «لوسیفر»، خبر داده این آخرین فصل مجموعه خواهد بود و ۱۰ قسمت دارد. خبری که با استقبال تهیه کنندگان سریال مواجه شده است.

جالب است بدانید ماه می سال گذشته میلادی، نتفلیکس ساخت دنباله برای این سریال را منتفی اعلام کرد، اما شدت اعتراض هواداران آن به قدری بود که ناچار به تجدید نظر شدند تا فصل چهارم آن نیز ساخته شود. فصل اول این سریال از ژانویه ۲۰۱۶ در شبکه فاکس پخش شد و تاکنون چهار فصل از آن در قالب ۶۷ اپیزود به نمایش درآمده است. فصل چهارم این سریال، ماه می گذشته به پایان رسید.

تام الیس بازیگر معروف ۴۱ ساله انگلیسی در این سریال نقش لوسیفر مورنینگ‌استار را بازی می کند که ارباب جهنم است، اما او روزی از شرایط خود دلزده می شود و استعفا می دهد. او حکمرانی خود را در عوض کمک به زیبا و امن ماندن شهر لس آنجلس رها می‌کند تا در آنجا  قدرت خود را برای کمک به پلیس لس آنجلس و مجازات جنایتکاران به کار ‌گیرد. یکی از قدرتهای مافوق طبیعی لوسیفر، آگاهی از خواسته‌های پنهان هر فرد و توانایی وادار کردن آنان به گفتن حقیقت است. توانایی ای که او با استفاده از آن مجرمان و گناهکاران را شناسایی می کند.

لوسیفر ۸٫۲ از ۱۰ ستاره سایت IMDB را گرفته و در کارنامه جوایز آن نامزدی در رشته بهترین سریال فانتزی در آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک در سال ۲۰۱۷، نامزدی در رشته بهترین سریال درام در جوایز انجمن فیلمبرداران کانادا در سال ۲۰۱۷ و بهترین سریال در جوایز انتخاب مردمی آمریکا در سال ۲۰۱۶ دیده می شود.

خالق این سریال تام کاپینوس، نویسندگی سریال هایی چون «کالیفرنیکیشن» و « White Famous» را در کارنامه خود دارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *