همکاری دوباره اسکورسیزی و دی کاپریو /قاتلان ماه کامل

سایت بدون -مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو اقتباس «قاتلان ماه کامل» را برای کمپانی امپرتیو انترتینمنت انجام می دهند. اسکورسیزی این فیلم را کارگردانی و دی کاپریو در آن بازی خواهد کرد، اریک راث فیلمنامه نویس فیلم های «فارست گامپ» و «نفوذی» نیز کار اقتباس این اثر را انجام داده است.

داستان این درام جنایی در دهه ۲۰ میلادی در اوکلاهاما می گذرد جایی که اهالی بومی قومِ اوسیج پس از کشف نفت در زیر زمین هایشان به ثروتمند ترین مردم جهان تبدیل می شوند، اما پس از آن یکی یکی به قتل می رسند، همانطور که شمار کشته ها بالا می رود پلیس فدرال امریکا (اف‌بی‌آی) که در آن زمان به تازگی ایجاد شده بود پرونده را به دست می گیرد و گره این توطئه وحشتناک و یکی از هولناک ترین جنایات تاریخ آمریکا را می گشاید.

اسکورسیزی در کنار دن فریدکین از امپرتیو انترتینمنت، اِما تیلینجر کاسکوف از سیکه‌لیا پروداکشنز، بردلی توماس و اپین وی پروداکشنز متعلق به دی کاپریو کار تهیه فیلم را برعهده دارند.

فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گِران ساخته می شود، امتیاز این کتاب در سال ۲۰۱۶ توسط امپرتیو انترتینمنت خریداری شده است.

اسکورسیزی در بیانیه ای در این باره گفت: وقتی که کتاب دیوید گِران را خواندم بلافاصله شروع به دیدن آن کردم_مردم، صحنه ها، اکشن_ و می‌دانستم که می خواهم آن را تبدیل به فیلمی بکنم.

او در ادامه افزود: من برای کار با اریک راث و همکاری مجدد با دی کاپریو برای به تصویر کشیدن این داستان واقعا ترسناک آمریکایی بسیار هیجان زده ام.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *