همکاری رضا یزدانی با کیومرث پوراحمد در «تیغ و ترمه»

سایت بدون -فیلم‌ سینمایی “تیغ و ترمه” آخرین ساخته کیومرث پوراحمد مراحل تدوین آن به پایان رسیده و رضا یزدانی خواننده موسیقی این فیلم خواهد بود.

علی قائم مقامی تهیه کننده این اثر سینمایی به ایسنا گفت: مراحل تدوین «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد پایان یافته و اکنون ساخت موسیقی آن توسط فردین خلعتبری آغاز شده است.

همچنین بنا است تا خوانندگی موسیقی این فیلم را رضا یزدانی انجام بدهد.

کیومرث پوراحمد کارگردان این اثر سینمایی که متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم شده است، درباره انتخاب رضا یزدانی به عنوان خواننده موسیقی این فیلم گفت: شیفتگی من به رضا یزدانی از صدایش شروع شد، صدایی خسته، صد گره و سرشار از احساس‌های گونه‌گون و متضاد… بعدتر که با خود رضا نزدیک و آشنا شدم خصلت‌هایی در او دیدم که این شیفتگی را دوچندان کرد. صمیمیت، بی‌شیله پیله بودن، خاکی بودن و بسیاری ویژگی‌هایی که انگار دوره‌اش سرآمده از بس کمیاب که حتی نایاب شده است. اینک خرسندم که فرصتی پیش آمده تا صدای یگانه رضا یزدانی آبشار احساسی باشد که در صحنه‌هایی از آخرین فیلمم “تیغ و ترمه” جاری شود.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسال آویسا سجادی ایفای نقش می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *