هنری کاویل در دورراهی / تردیدهای یک سوپر من

https://bazimag.com/media/k2/items/cache/731b793d23581489e6917d16f532c7ed_XL.jpg

سایت بدون -پرواز سوپرمن در آسمان بیکران به‌واسطه مشکلات به‌جا مانده روی زمین، فعلا با مشکل روبه‌رو شده و این ابرقهرمان باید برای مدتی بال پروازش را ببندد! اخبار ضد و نقیضی درباره حضور یا عدم حضور هنری کاویل در قسمت بعدی مجموعه اکشن و کمیک استریپی «سوپرمن» منتشر شده است. چند روز قبل، ناگهان رسانه‌ها این خبر را منتشر کردند که در قسمت تازه سوپرمن، کاویل در نقش این مرد پرنده‌ای ظاهر نخواهد شد.

از قرار معلوم موفقیت کاویل در نقش منفی ششمین قسمت «ماموریت غیرممکن» و احتمال حضورش در یک مجموعه تلویزیونی پرسروصدا، باعث شده تا او در رابطه با پوشیدن لباس سوپرمن تردید کند. نشریه هالیوود ریپورتر که زودتر از بقیه رقبایش خبر کناره گیری کاویل از سوپرمن را اعلام کرد، باور دارد که برای این بازیگر کاراکتر سوپرمن/ کلارک‌کنت به پایان راه رسیده است.

تمام این شایعات و اخبار در حالی منتشر شد که گفته میشد کاویل در نسخه سینمایی «شزم!» کمپانی برادران وارنر، بهعنوان بازیگر مهمان برای مدت کوتاهی در نقش سوپرمن ظاهر خواهد شد. اما جدول شلوغ کاری بازیگر، مانع از عملی شدن این طرح شد. این در شرایطی است که از داخل کمپانی برادران وارنر خبر میرسد که مدیران آن، فعلا به دنبال تولید قسمت تازه سینمایی ماجراجوییهای مرد پرندهای نیستند. ظاهرا آنها بیشتر در فکر تولید نسخه سینمایی «سوپرگرل» با محوریت کاراکتر مونث دختر پرنده هستند و در عین حال، ترجیح میدهند کاراکتر سوپرمن را درگیر ماجراجوییهای فیلمهایی کنند که چند ابرقهرمان داستانهای مصور دی سی کامیکز در آنها شرکت دارند.

سهگانه کاویل

هنری کاویل تا به حال سه بار نقش سوپرمن را جلوی دوربین بازی کرده و منتقدان و تماشاگران، او را در این نقش قبول کردهاند. با این حال، فقط یکی از این فیلمها اختصاص به مجموعه سوپرمن داشته است. بعد از «مرد آهنین» در سال ۲۰۱۳، کاویل دو بار دیگر در فیلمهای «سوپرمن علیه بتمن» و «لیگ عدالت»(۲۰۱۶ و ۲۰۱۷)، لباس مرد آهنین را به تن کرد. این دو فیلم آخر را نمیتوان فیلمهای مستقل سوپرمنی نامید، زیرا بجز کاویل و سوپرمن چند کاراکتر ابرقهرمان دیگر معروف دنیای کمیک استریپی هم در آنها حضور دارند. در دو سال اخیر صحبت زیادی هم پیرامون تولید دنبالهای بر لیگ عدالت بوده است، اما این صحبتها هم هنوز راه به جایی نبرده است. جدول کاری کمپانی برادران وارنر هم بسیار شلوغ است! این کمپانی اواخر سال جاری میلادی، «آکوامن» را روی پرده سینماها میفرستند. کمی بعد از آن و در ابتدای سال جدید میلادی، شزم! اکران عمومی میشود. سپس نوبت به دومین قسمت «واندروومن» میرسد. عذرا میلر هم خودش را آماده میکند تا همزمان با نمایش عمومی واندروومن ۲، نقش ابرقهرمان فلش را در فیلمی به همین نام بازی کند.

با تمام اینها، بیانیه کمپانی برادران وارنر حکایت از چیز دیگری میکند: «ما ارتباط کاری و صمیمانه بزرگی با هنری کاویل داشته و او برایمان بسیار محترم و عزیز است. این روابط در طول زمان دستخوش تغییر نخواهد شد. البته در حال حاضر، قرار نیست یک فیلم سوپرمنی تازهوارد مرحله تولید شود. اما کمپانی قصد ندارد دست از سر این مجموعه فیلم بردارد!»

پاسخ کوتاه و ساده

رسانهها برای دست یافتن به اطلاعات بیشتر، مجبور شدند سراغ خود کاویل بروند. پرسش آنها بسیار ساده بود: آیا او برای ایفای نقش سوپرمن، دوباره جلوی دوربین برمیگردد؟! او هم خیلی ساده در اینستاگرام خود پستی گذاشت که حکایت از ادامه همکاری اش با برادران وارنر و پروژه سوپرمن میکند. در همین حال، کاویل از این مساله ابراز تعجب کرد که این نوع شایعات از کجا سر درمی آورند. منتقدان سینمایی به این نکته اشاره میکنند که کاویل بخش عمدهای از شهرت و محبوبیتش را از بازی در نقش سوپرمن به دست آورده و طبیعی است که به این راحتی، این چراغ جادوی پربهای خود را رها نخواهد کرد. به گفته منتقدان، مجموعه اکشن سوپرمن هم برای برادران وارنر و هم برای کاویل، چیزی شبیه مجموعه موفق و پولساز جیمزباند است. اما این مجموعه فیلم هم با گذشت زمان، باید تغییراتی کرده و به روز شود. حالا پرسش اصلی این است که در این تغییرات و به روز شدنها، کاویل هم جای خود را به بازیگری جوانتر خواهد داد؟

پس نیکلاس کیج چه؟

عموم تماشاگران علاقهمند به دیدن نیکلاس کیج در نقش سوپرمن هستند! در نظرخواهیهای جدید نشریات سینمایی، اکثر پرسش شوندگان رای خود را به نام کیج صادر کردهاند. خود کیج هم از طرفداران خفن سوپرمن است و قبل از این، از علاقهاش برای ظاهر شدن در این نقش صحبت کرده بود. علاقه کیج به سوپرمن و دنیای آن به قدری زیاد است، که نام پسرش را کال ایل گذاشته است. کال ایل نام کاراکتر سوپرمن در سیاره کریپتون است! به دنبال شایعات مربوط به خداحافظی کاویل با نقش سوپرمن، طرفداران فیلم به اینستاگرام یورش برده و پیشنهادشان مبنی بر انتخاب کیج برای جانشینی کاویل را تکرار کردهاند.

جان هام ، بتمن را میخواهد!

جان هام برای بازی در نقش کاراکتر بتمن اعلام آمادگی کرده است. در بحبوبه بحث تغییر بازیگر سوپرمن، هام هم خود را نامزد بازی در نقش یک ابرقهرمان دیگر کرده است! او میگوید وقت آن است که کمپانی برادران وارنر بازیگر نقش بتمن خود را هم تغییر دهد. هام خود را یکی از طرفداران خفن داستان های مصور ابرقهرمانانه معرفی کرده و عقیده دارد بن افلک گزینه مناسبی برای نقش بتمن نیست. در دو سال اخیر بحث زیادی برای انتخاب بازیگر دیگری به جای افلک برای نقش بتمن بوده است.

 

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *