هیلاری کلینتون و بیانسه در جنجالی‌ترین عروسی سال در هند

https://images.assettype.com/thequint%2F2018-12%2Fa6e1ac15-bdb8-4106-946b-4a5e3240dceb%2Fvidya_hillary.jpg?rect=0%2C299%2C1920%2C640&q=35&auto=format%2Ccompress&w=960

سایت بدون -عروسی ایشا آمبانی، دختر ثروتمندترین مرد هند با آناند پیرامال، پسر یک میلیاردر دیگر هندی به مهمترین اتفاق اجتماعی‌ سال هند تبدیل شد. در فهرست میهمانان، سلبریتی‌های سیاسی، هنری، ورزشی و اقتصادی از هند و آمریکا حضور داشتند.
شامگاه چهارشنبه، ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) گران‌ترین عروسی تاریخ هند در بمبئی برگزار شد. هزینه این جشن پرشکوه ۱۰۰‌میلیون دلار اعلام شده است. عروس، ایشا آمبانی ۲۷ساله، دختر ثروتمندترین مرد هند و داماد، آناند پیرامال ۳۳ساله، پسر یک میلیاردر دیگر هندی هستند. مراسم جشن و سرور از روز یکشنبه آغاز شده بود و درنهایت به عقد عروسی در شامگاه چهارشنبه انجامید. در این اتفاق بی‌نظیر، بیش از پنج‌هزار میهمان از اقصی‌نقاط جهان شرکت کردند. براساس گزارش‌ رسانه‌های هندی، میهمانان ویژه با ۱۰۰ پرواز چارتر به پایتخت اقتصادی هند رفته‌اند.
در فهرست میهمانان، نام چهره‌های سرشناسی چون هیلاری کلینتون، بانوی اول و وزیر امور خارجه‌ پیشین ایالات متحده، بیانسه، خواننده نامدار آمریکایی، آریانا‌ هافینگتن، سردبیر پیشین ‌هافینگتن‌پست و از برجسته‌ترین زنان دنیای رسانه، ساچین تندولکار، کاپیتان پیشین تیم‌ملی کریکت هند، لاکشمی میتال، غول صنعت فولاد و شاهرخ‌خان، ستاره بالیوود به ‌چشم می‌خورد.
بیانسه در مراسم روز یکشنبه کنسرت اجرا کرده بود. او سپس در حساب اینستاگرامش عکس‌هایی با لباس هندی منتشر کرد. از آنجایی که هند یکی از کشورهای فقیر به ‌شمار می‌رود و نیز برای نشان‌دادن دست‌ودل‌بازی میزبانان، حدود پنج‌هزار تن از تنگدستان بمبئی هم به شام دعوت شده بودند. موکش آمبانی، رئیس صنایع ریلاینس است که با بیش از ۴۰‌میلیارد ثروت در فهرست میلیاردرهای جهانی مجله «فوربز» در رده‌ نوزدهم قرار گرفته است. او در بخش‌های گوناگون اقتصادی، ازجمله نفت و گاز و مخابرات و رسانه فعالیت می‌کند. آجای پیرامال، پدر داماد که دارایی‌اش ۵‌میلیارد و ۴۰۰‌میلیون دلار تخمین زده می‌شود، در معاملات املاک و صنایع داروسازی فعال است.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *