ورود تیلور سوئیفت به دنیای سیاست

سایت بدون-تیلور سوئیفت خواننده سبک کانتری آمریکا اخیرا در اقدامی نادر پا به دنیای سیاست گذاشت و حمایت خود را از نامزدهای دموکرات‌ در ایالت تنسی آمریکا اعلام کرد. سوئیفت در حساب اینستاگرام خود نوشته: به رغم اینکه همواره سعی کرده از سیاست دور بماند و نظرات سیاسی خود را اعلام نکند، اما اتفاقاتی که طی دو سال گذشته در آمریکا رخ داده او را وادار کرده که در خصوص سیاست سکوت خود را بشکند.
او در حساب اینستاگرامش نوشته:«من همواره رأی خود را بر این اساس به صندوق انداخته‌ام که کدام کاندیدا نسبت به حقوق بشر، برابری حقوق نژاد‌ها و حفظ حقوق شهروندی حساس بوده و برایش می‌جنگد. معتقدم که تبعیض بر مبنای جنسیت و رنگ پوست کاری غلط است. معتقدم که نژادپرستی سیستماتیک که ما امروز در آمریکا می‌بینیم بسیار وحشتناک و چندش‌آور است.»
سوئیفت همچنین در نوشته خود خطاب به همه طرفداران خود تاکید کرد قبل از پایان وقت مقرر برای رأی دادن اقدام به ثبت‌نام کنند. او نوشت:«خواهش می‌کنم. خواهش می‌کنم درباره کاندیدای ایالت خود اطلاعات کافی به دست آورید و فکر کنید که کدام یک از آنها حقیقتا به ارزش‌های مد نظر شما نزدیک‌تر است. ممکن است هیچ کاندیدایی به صورت صددرصد به ایده‌آل‌های ما نزدیک نباشد اما به هر حال و در هر صورت باید رأی بدهیم.»
رخدادهای اخیری که در عرصه سیاسی آمریکا پس از به روی کار آمدن دونالد ترامپ به قوع پیوسته موجب شده تا بسیاری از چهره‌های فرهنگی آمریکا از مردم برای تغییر وضعیت موجود دعوت به رأی دادن کنند.

 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *