وقتی دی کاپریو فیلمنامه اسکورسیزی را تغییر می دهد

سایت بدون – در حالی که مارتین اسکورسیزی در تدارک مقدمات ساخت «قاتلان گل ماه» است، دعوای لئوناردو دی کاپریو بازیگر اصلی آن با نویسنده فیلمنامه باعث ایجاد تغییراتی در فیلمنامه نهایی شده‌است. اریک روث، نویسنده فیلمنامه این درام دلهره‌آور وسترن، در گفت‌وگویی پرده از این اختلاف و بازنویسی فیلمنامه برداشت. شیوع بیماری کرونا کار ساخت فیلم را به عقب انداخت و دی کاپریو در روزهای کرونایی و قرنطینه فرصت پیدا کرد یک بار دیگر و این بار با دقت، فیلمنامه را بخواند. نتیجه این مطالعه این بود که او احساس می کند فیلمنامه به‌قول سینمایی چاله چوله‌هایی دارد که باید پر شود.
از قرار معلوم، روث شکایت به اسکورسیزی می‌برد و فیلمساز هم بعد از شنیدن ماجرا، حق را به بازیگرش می‌دهد. آخرین خبر این است که فیلمنامه هنوز دارد بازنویسی می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم اوایل سال ۲۰۲۱ را به عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری تعیین کرده‌اند. به احتمال بسیار زیاد، اوایل ماه مارس فیلم کلید می‌خورد. به گفته روث:« دی کاپریو خواستار اعمال تغییراتی در متن فیلمنامه شد. ما بحث زیادی روی این موضوع کردیم؛ اما او اصرار داشت که این تغییرات باید صورت گیرد تا فیلمنامه بهتر شود. نتیجه این شد که او در بسیاری از موارد برنده شد. من هم البته توانستم بعضی از حرف‌هایم را به کرسی بنشانم. حدود پنج سال روی کتاب قاتلان گل ماه کار کرده‌ام و اشراف خوبی روی آن دارم. کتاب فوق‌العاده‌ای است و اعتقاد دارم همه باید آن‌را مطالعه کنند و تنها اکتفا به دیدن نسخه سینمایی آن نکنند.»
داستان نوول درباره قبیله سرخپوستان اوساگه در دهه ۲۰ میلادی است. با پیدا شدن ذخایر نفت در این منطقه، به‌تدریج اهالی محل به شکلی مرموز به قتل می‌رسند و یک مامور اداره پلیس مامور کشف واقعیت می‌شود. نتیجه کار، وحشتناک و دور از انتظار و تصور است./ ددلاین

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *