وقتی مدیران شبکه ۳ از میز عادل فردوسی پور هم می ترسند

سایت بدون -روزنامه گل خبر داده که میز عادل فردوسی پور در برنامه «نود» توسط اوراقچی‌ها به یک هندوانه فروش در رباط کریم فروخته شده است. این خبر اما جدا از وجه مضحکش که شاید تعمدی کودکانه در انجام آن به جهت تحقیر عادل فردوسی پور و برنامه اش از سوی مدیران شبکه وجود داشته، در واقع نوعی خودزنی تلویزیون نیز هست. رسانه ای که افتخار آن حذف ستاره های محبوب بینندگانش است و میدان دادن به افرادی که نه هنر دارند و نه محبوبیت و جولانگاه مدیرانی شده که نه مدیریت بلدند و نه حتی شأن رسانه را حفظ می کنند.

انتشار تصاویر تاسف بار جمع آوری دکور برنامه «نود» که حیرت خیلی از علاقه مدان به این برنامه را برانگیخت، حالا پیوند خورده به تصویر فروش میز عادل فردوسی پور به یک هندوانه فروش. افسوس که تلویزیون حالا گویا برای تکثیر ایدئولوژی مطرود برخی مدیرانش و اصرار بی دلیل به حفظ آنان و ترویج سیاستهای ضد مخاطبشان و علی رغم حرکت آنان بر خلاف خواست مردم، حتی به خاطره سازیهای خودش هم رحم نمی کند.

میز عادل فردوسی پور در «نود» پیش از آنکه یک میز معمولی باشد، محملی برای یادآوری کلی اتفاق فوتبالی جذاب برای بینندگانش است که حالا توسط یک اوراقچی احتمالاً به چندرغاز فروخته شده.

هر چند رسانه ای شدن اتفاق تاسف بار مذکور، همچنان یادآور این نکته است که میزها می روند و آدمها با کارکردشان و خاطره هایشان می مانند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *