وقتی که فولکس واگن سوسیس می فروشد بیشتر از ماشین

سایت بدون -فولکس واگن به سرعت مراحل رشد را طی کرد تا یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در جهان شود. اما اتومبیل‌ها و کامیون‌ها محصول پرطرفدار آنها نیستند بلکه سوسیس‌ها هستند.

سال گذشته، این شرکت ۶٫۸ میلیون سوسیس تولید کرد. این رقم بیشتر از همه خودروهایی است که فولکس واگن در سراسر جهان در سال گذشته فروخته است. (هرچند که تمام برندهای دیگر تحت پوشش گسترده این خودروساز به حساب نیامده است) و این مقدار نسبت به چند سال پیش، زمانی که آنها ۷٫۲ میلیون سوسیس تولید کرده بودند، پایین‌تر هم آمده است.

فولکس واگن از سال ۱۹۷۳ سوسیس تولید کرده است. ابتدا فقط برای کارگران کارخانجات خود و برای مصرف در بوفه کارخانه سوسیس درست می‌کردند. اما ۴۵ سال بعد، آنها شروع به فروش سوسیس‌ها را در همه فروشگاه‌های مواد غذایی در سراسر کشور کردند٬ و نمایندگی‌های محلی آنها گاهی سوسیس‌ها را در پنج بسته به عنوان هدیه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. سوسیس‌ها حتی یک شماره قطعه – ۱۹۹ ۳۹۸ ۵۰۰ A- در کاتالوگ قطعات محصولات فولکس واگن دارند.

فرانکو لو پرستی سرپرست تولید سوسیس که از سال ۱۹۷۹ برای فولکس واگن کار می کند می‌گوید: سوسیس‌های شیرین و تند عمدتا از گوشت ساخته می‌شوند و سه بار در هفته به کارگاه آموزشی اختصاصی در ولفسبورگ ارائه داده می‌شوند. این محصولات فقط ۲۰ درصد چربی دارند در حالی‌که به طور معمول چربی محصولات مشابه حدود ۳۵ درصد است. در حال حاضر، محصولات گیاهی را نیز تولید می کنند. لو پرستی آن را نشانه ای از به روز بودن می‌داند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *