ویروس کرونا چگونه برنده توپ طلای ۲۰۲۰ را تغییر می دهد؟

با گذشت تنها دو ماه از سال تقویم و به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی اروپا تا سال ۲۰۲۱ ، آیا هنوز می توان برنده توپ طلای سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد.

سایت بدون – آیا می توان توپ طلا ، این بزرگترین جایزه فوتبال جهان را تنها با دو ماه فعالیت فوتبالی در دنیا هدیه کرد؟ این در حالی است که تمام بزرگترین لیگ های داخلی کشور تعطیل است و رقابت های یورو ۲۰۲۰ هم ذر سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. حال سئوال این است که مجله فرانس فوتبال که برگزار کننده توپ طلا است چه خواهد کرد؟

نگاهی داریم به اصلی ترین مدعیان توپ طلا در همین دو ماهی که از سال می گذرد

لیونل مسی (بارسلونا ، آرژانتین)

Targeting seven | Barcelona's Argentine forward Lionel Messi.

لیونل مسی که به دنبال هفتمین توپ طلای خود است ، با ۱۹ گل در حال حاضر بهترین گلزن لالیگا است ، علی رغم این که تیم بارسلونا یک فصل کاملا متوسط را پشت سر می گذارد اما حضور لیونل مسی باعث شده که کاتالانی ها در صدر لالیگا قرار بگیرد .

مسی در سال ۲۰۲۰ هم ۹ گل زده و ۷ پاس گل داده است ، این برای لیونل مسی آمار فوق العاده ای نیست اما خب هنوز هم او در صدر مدعیان توپ طلا قرار می دهد

کریستیانو رونالدو (یوونتوس ، پرتغال)

موتور کریستیانو رونالدو روی دور افتاده بود ، داشت پشت سر هم گل می زد و توانست در در یازده مسابقه پیاپی سری آ موفق به گلزنی کند کریس در اوایل سال ۲۰۲۰ ۱۳ گل زد و دو پاس گل هم داد تا یکی از بازیکنان روی فرم فوتبال جهان باشد و یکی از مدعیان اصلی توپ طلا

نیمار (PSG ، برزیل)

شاید بدترین زمان برای توقف فوتبال برای نیمار همین الان بود او پس از دو سال پر فراز و نشیب ، بالاخره تبدیل به بازیکنی شده بود که پاری سن ژرمن می خواست.نیمار پاریسی ها را با دو گل مقابل بوروسیا دورتموند (به دنبال دو سال ناکامی) به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد و او سال ۲۰۲۰ را با ۹ گل و چهار پاس گل آغاز کرده است.فرانسوی ها بالاخره به این نتیجه رسیده بودند که این برزیلی می تواند مردی باشد که مسئولیت پذیر است و می تواند جاه طلبی های باشگاه را برآورده می کند.

امباپه (PSG ، فرانسه)

هیچ کسی نمی تواند امباپه را نادیده بگیرد ، او علی رغم سن کم بسیار بالغ تر از نیمار نشان می دهد و هرگاه این برزیلی مصدوم می شود این امباپه است که بار تیم را می کشد.او اکنون مورد توجه بهترین تیم های اروپایی از جمله رئال مادرید است ،او اکنون با ۱۸ گل در صدر گلزنان لیگ فرانسه است ، آمار امباپه در سال ۲۰۲۰ خودش صحبت می کند: ۱۳ گل و ۹ پاس گل.


لواندوفسکی (بایرن ، لهستان)


رابرت لواندوفسکی را می توان برگ برنده بایرن مونیخ در این فصل است . این مهاجم باتجربه لهستانی ، صدر نشینی باواریایی ها را در بوندس لیگا حفظ کرده است او در ۱۵ بازی پیاپی هم گلزنی کرده ، لواندوفسکی بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا (با۱۱گل ) و در لیگ آلمان (با۲۵ گل ) است او در دو ماه سال ۲۰۲۰ نه گل و سه پاس گل در کارنامه دارد . عملکرد او در استمفورد بریج در نخستین دیدار از مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا ، جایی که بایرن با نتیجه ۰ بر ۳ به پیروزی رسید ، یکی از عواملی است که باید او را از خاطر نبریم….

منبع:مارکا

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *